800
۰
فرماندار مهرستان در گفت و گو با شستون:

وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران/برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام نقش مهمی در تببین انقلاب دارد

فرماندار شهرستان مهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه کاروانی به مرقد امام راحل اعزام نشده است اما برگزاری مراسم ارتحال امام نقش مهمی در تبیین انقلاب دارد.
فتاقیق
فتاقیق
رشید پارسایی فرماندار شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: با توجه به اینکه اعزام زائران به حرم امام راحل به دلیل هزمانی با ماه مبارک رمضان نداشته ایم اما برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در مراکز استان و شهرستان ها نقش مهمی در تبیین انقلاب دارد.
وی با توجه به برگزاری جلسه برنامه ریزی ارتحال امام در یازدهم خرداد ماه افزود: مراسم ارتحال امام در سالن صالحین ناحیه سپاه شهرستان مهرستان در روز شنبه ساعت 10 برگزار خواهد شد.
فرماندار مهرستان امام جمعه اهل سنت و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان مهرستان را از جمله سخنرانان مراسم سالگرد ارتحال امام دانست و تصریح کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب به عنوان سکان دار کشور نقش مهمی داشته است.
وی با اشاره به اینکه نسل جوان نقش مهمی در حفظ دستاوردهای انقلاب و امام راحل دارند، اذعان داشت: حفظ وحدت بین مردم باعث ثبات انقلاب شده است.
پارسایی توکل به خدا، نقش رهبری و وحدت بین شیعه و سنی را رمز پیروزی انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: وحدتی که بین اقشار مختلف جامعه وجود دارد، باعث پیروزی انقلاب شده است.
وی با اشاره به اینکه کشور بعد از پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت های زیادی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی داشته است، گفت: اوضاع استان سیستان و بلوچستان در زمان رژیم شاهنشاهب که منطقه محرومی بوده است غیر قابل مقایسه با وضع کنونی آن است.
فرماندار شهرستان مهرستان تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ انقلاب و ارزش های آن شده است.
وی در پایان گفت: زمان رحلت امام من در مقطع ابتداییدرس می خواندم و خبر رحلت آن امام دلسوز باعث سوگ و ناراحتی همگان شده بود.
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 7111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *