800
۰
در جلسه برنامه ریزی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مطرح شد

همه باید در راستای حفظ آرمان های امام خمینی (ره) تلاش کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان سیب و سوران در جلسه برنامه ریزی ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: همه ما با توجه به رهنمود های امام خمینی (ره) در حفظ آرمان های آن امام بزگوار تلاش کنیم.
hrteshs
hrteshs
به گزارش شستون، جلسه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به ریاست بامری معاون فرماندار و با حضور جهانی بخشدار مرکزی، سرهنگ فروغی فرمانده سپاه شهرستان سیب و وسوران و مسئولان دستگاه های اجرایی، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بامری ضمن خیر مقدم و آرزوی قبول طاعات و عبادات گفت: از مسئولین و مردم بخاطر تلاش و زحمات فراوان جهت برگزاری صحیح انتخابات و حضور پررنگشان در انتخابات و تایید صحت برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر می کنم.
وی با توجه به نزدیکی به فرا رسیدن سالگرد 14 خرداد افزود: همه ما با توجه به رهنمود های امام خمینی (ره) در حفظ آرمان های آن امام بزگوار تلاش کنیم و این آرمان ها را به نسل آینده منتقل کنیم.
بامری ادامه داد: امروز هر چه داریم وهر پیشرفتی که در کشور شاهدیم آن را از رهبر کبیر انقلاب داریم و مدیون امام خمینی (ره) هستیم .
وی با اشاره به اینکه، امروز حتی قدرتهای جهانی این پیشرفت را قبول دارند و آنرا مرهون تدبیر حضرت امام و رهبر معظم انقلاب می دانند، اظهار داشت: ما امروز وظیفه داریم آرمان ها و یاد و نام حضرت امام را زنده نگه داریم.
سرهنگ فروغی فرمانده ی ناحیه سپاه شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اذعان داشت: با نزدیک شدن به مناسبت 14 خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره )  برنامه های بسیاری با محورهای مختلف در شهرستان اجرا می شود.
وی هدف از برگزاری این مراسمات را احیای مبانی و اصول فکری حضرت امام خمینی (ره)، ترویج و تعمیق و توسعه اندیشه های امام راحل، تبیین شخصیت فکری و علمی امام راحل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان دانست و افزود: باید در مدارس و ادارات بر این موضوعات تاکید بیشتری کرد.
به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) روز شنبه ساعت 18 در مسجد محمد رسول الله (ص) مراسم محوری برگزار می گردد.
 
انتهای پیام//
 
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 7112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *