800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

تحریف آرمان های امام راحل عامل انحراف انقلاب/امام خمینی (ره) شخصیتی فرا جناحی داشت

امام جمعه موقت سراوان در جمع نمازگزارن اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی فرا جناحی داشت و متعلق به گروه و قشر خاصی نبود.
rhehsehes
rhehsehes
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (دوازدهم خرداد ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین عزیز پور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عزیزپور امام جچمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فرا جناحی داشت و متعلق به گروه و قشر خاصی نبود، گفت: با گذشت جندین سال از رحلت امام راحل نسل جدیدی به کشور اضافه شده اند و وظیفه مراجع علمی و علما است که اندیشه واقعی امام را بررای آنها تبیین کنند.
وی با بیان اینکه تحریف آرمان های امام عامل انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود است، اظهار داشت: شناخت امام، آرمان ها و راه جلوگیری از تحریف آن امام بزرگوار باید مورد توجه قرار بگیرد.
امام جمعه موقت سراوان کتاب صحیفه نور را راهی برای آگگاهی یافتن از اهداف امام خمینی (ره) دانست و افزود: مردم از اندیشه های غلطی که برخی کارشناسان  در مورد انقلاب و دین اسلام دارند، پیروی نکنند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) استقلال، آزادی، استکبار ستیزی، شهادت طلبی و کمک به مستضعفین را محور دین اسلام در ایران قرار داده است، تصریح کرد: انسان انقلابی کسی است که منبع اطلااعات خود را در مورد امام راحل از شخصی قابل اعتماد دریافت کند.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و مقابله با دشمن راه امام راحل بوده است، اذعان داشت: این فکر، اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) بوده است که سایه جنگ را از کشور برداشته است.
وی با اشاره به پانزدهم خرداد ماه سالروز قیام خونین مردم ایران عنوان کرد: سخنان روشن گرایانه امام خمینی (ره) در عاشورای سال 42 باعث هوشیاری مردم شده است و باعث شد که رژیم شاهنشاهی آن امام دلسوز را دستگیر و تبعید کند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) 25 سال به رسول خدا خدمت کرد و اموال خود را برای پیشرفت اسلام و کمک به مستضعفین در اختیار پیامبر (ص) قرار داد.
وی با بیان اینکه دور اندیشی یکی از راه های سلامت عقل و عبادت خدا کامل کننده آن است، تصریح کرد: اگر فردی آخرت اندیش باشد و در مسیری ضرر احتمالی برای آن وجود داشه باشد عقل سالم حکم می کند که اقدامات لازم را برای رفع آن ضرر انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور در پایان با اشاره به اینکه خانواده اولین محیط تربیتی برای فرزندان است، گفت: پدر و مادر نقش مهمی در حفظ حیای فرزندان خود دارند و الگوی آنها هستند.
انتهای پیام/1675
 
 
 
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 7113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *