800
۰
در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) مطرح شد

گسترش اندیشه امام خمینی میان نسل جوان/ ولایت محوری از مشخصه های حکومت الهی رهبر کبیر انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان مهرستان در مراسم ارتحال امام راحل(ره) به گسترش اندیشه امام و همچنین گفتمام ولایت و انقلاب میان نسل جوان جامعه تأکید کرد.
ت
ت
به گزارش شستون؛ عصر امروز مراسم بیست هشتمین سالگرد ملکوتی ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، ریش سفیدان، معتمدین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، بانوان، بسیجیان و جمعی از مردم ولایت مدار مهرستان در سالن ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان برگزار شد.
قورزایی فرمانده سپاه شهرستان مهرستان در این مراسم به روح ملکوتی امام راحل درود فرستاد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت و تلاش مام خمینی(ره) به ثمر رسیده است که یکی از وظایف مهم تمامی مسئولین ترویج اندیشه ایشان به نسل جوان است.
وی با تأکید بر ترویج گفتمان ولایت و انقلاب در جامعه، خاطر نشان کرد: همه ما باید قدر دان تلاش های امام خمینی (ره) باشیم چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی و حاکم کردن دستورات دینی و اسلامی، عدالت را در جامعه حکم فرما کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین رضا انصاری نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان با اشاره به خدامحور بودن نهضت امام خمینی(ره)، هدف از قیام امام راحل (ره) را گسترش و تحکیم دولت اسلامی بر مبنای احکام دین اسلام برشمرد.
وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مصاحبه با یکی از خبرنگاران ژاپنی در توصیف حکومت اسلامی چنین فرمودندکه در وهله اول حکومت اسلامی باید با صد درصد آرای مردم تعیین شود و سپس دولت با تمام قدرت مانند پدری دلسوز برای حل کردن مشکلات مردم وارد شود.
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرستان مهرستان با بیان اینکه  معیار حضرت امام (ره) مانند امام علی (ع) در حکومت بر مبنای قانون مداری و دوری جستن از قانون شکنی بود، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران قلدرانه به دست نیامده است و دولتی که قانون شکنی در آن وجود داشته باشد قطعا مورد اقبال مردم نخواهد بود.
انصاری ولایت محوری را از دیگر مشخصه های حکومت الهی و اسلامی رهبر کبیر انقلاب دانست که زور، تبعیض، بی عدالتی و حق کشی از عوامل نارضایتی مردم در طول تاریخ بوده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه ماندگاری انقلاب اسلامی یکی از دغدغه های امام خمینی (ره) بود، خاطر نشان کرد: تمامی مسئولین، علما، روحانیون، اندیشمندان و صاحب نظران لازم است تا اندیشه و راه معمار کبیر انقلاب را که بر گرفته ازتفکر دینی و الهی است را در جامعه و به ویژه نسل جوانی که پس از پیوزی انقلاب پا به عرصه گیتی نهاده اند، ترویج دهند.
 
 
انتهای پیام/1319
 
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 7138
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *