800
۰
امام جمعه موقت سراوان در جمع موحدین:

خود پرستی اولین عامل سقوط انسان/صلوات بهترین ذکر در شب های قدر است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع ولایت مداران راه حق اظهار داشت: خود پرستی اولین زنگ خطر و عامل سقوط انسان است.
trjsdjdr
trjsdjdr
به گزارش شستون، مراسم احیای دومین شب قدر و عزاداری مولای متقیان امام علی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت سراوان، جمعی از مسئولین و عاشقان ولایت در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت  شهرستان سراوان صلوات را بهترین ذکر در  شبهای قدر دانست و گفت: کسی که در شب قدر صلوات می فرستد ملائکه از سوختن او در آتش جهنم ممانعت می کنند.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) افزود: فتنه زمانی در آخر الزمان بوجود می آید که تبعیت مردم از هوای نفس گسترش پیدا کند.
امام جمعه وقت سراوان با بیان اینکه امام علی (ع) قربانی فتنه زمان خود شده است، اظهار داشت: تکفیری هایی که بلای جان مردم هستند دارای فتنه های انحرافی هستند و امام علی (ع) در مورد فتواهایی که باعث وهن اسلام می شود، هشدار داده است.
وی خود بینی و خودپرستی را اولین زنگ خطر و عامل سقوط انسان دانست و تصریح کرد: کسی که میزان سخنش را تبعیت از خداوند و ائمه قرار دهد همیشه فهم درستی در مورد سخنان رهبر خود خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور مکانی که انسان ذکر خدا را می گوید و محفلی که در آن امام علی (ع) را یاد می کنند را بهترین نقاط روی زمین عنوان کرد و اذعان داشت: در شبهای قدر سعی ما باید بر این باشد که فضایل اخلاقی را جایگزین فضایل غیر اخلاقی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: کسی که امامت شما را منکر شود نبوت من را منکر شده است.
امام جمعه موقت شهرستا سراوان صدقه دادن، خواندن نماز، افطاری و کمک به نیازمندان را بهترین عمل برای شاد کردن اموات دانست و اظهار داشت: در شبهای قدر اگر با فروتنی و تواضع از خداوند طلب کنید حاجت شما برآورده خواهد شد.
وی در پایان رسیدن انسان از فرش به عرش را فلسفه قرآن به سر گرفتن در شب های قدر دانست و گفت: دعای شما فقط در زمانی اجابت می شود که خدا را ناظر بر اعمال خود و همه کاره بدانید.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 7354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *