800
۰
امام جمعه اهل سنت سیب و سوران:

افشای جنایات آمریکا برای نسل جوان موجب بصیرت افزایی می شود

امام جمعه اهل سنت سیب به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا به منظور رسیدن به هدف‌های خود حمایت های بسیاری از بزرگترین ناقضان حقوق بشر، رژیم صهیونیستی، آل سعود و داعش انجام داده که باید برای همگان آشکار شود.
htrns
htrns
مولوی مراد پیام امام جمعه سیب و سوران در گفت و گوبا شستون با اشاره به  هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا از کلمه حقوق بشر برای مقاصد سیاسی و سلیقه ایخپ خود استفاده می کند.
وی افزود: آمریکا و متحدان شیطان صفتش با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و بوجود آوردن داعش جنایتکار قصد نابودی اسلام را دارند که امت اسلام نشان دادند که ما همچنان یکپارچه و متحدیم و هیچ گاه به اهداف ننگین خود نمی رسند.
مولوی پیام با اشاره به اینکه آمریکا از سیاست حقوق بشر برای اعمال فشار بر کشورهایی که تحت سلطه آنان نیستند، به ویژه ایران اسلامی استفاده می کند، اظهار داشت:  بیان حقایق نقض حقوق بشر توسط آمریکا برای جامعه به ویژه نسل جوان موجب بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی هرچه بیشتر نسبت به این موضوع می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: باید وحدت و روحیه ی انقلابی را بیش از پیش حفظ و تقویت کرد تا دست استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران را از تجاوز قطع نمود.
امام جمعه سیب و سوران در پایان تصریح کرد: آمریکا به منظور رسیدن به هدف‌های خود حمایت های بسیاری از بزرگترین ناقضان حقوق بشر، رژیم صهیونیستی، آل سعود و داعش انجام داده که باید برای همگان آشکار شود و این هفته که بعنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده ، فرصت مناسبی برای افشای جنایت های آمریکا و نشان دادن چهره واقعی این کشور به بهانه حقوق بشر است.


انتهای پیام///
 
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 7649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *