800
۰
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق:

سپاه پاسداران قلب تپنده ملت ایران است/ هراس دشمن از سپاه به دلیل ترویج قرآن و سنت پیامبر در جامعه

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان گفت: دشمن از سپاه می هراسد چرا که ترویج قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص) از وظایف فرهنگ اسلامی و ایرانی این نهاد مردمی است.
htreshse
htreshse
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص سپاه اذعان داشت: سپاه پاسداران قلب تپنده ملت ایران و امید ملت است.
وی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور موثر سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها، افزود: سپاه پاسداران از نیروهای مخلص و نیروهای بسیجی هستند که از بطن جامعه و از اقشار مختلف تشکیل شده است، لرزه بر اندام ابر قدرت های جهان انداخته است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان خاطر نشان کرد: سپاه بصیرانه و مقتدرانه هرکجا که نیاز باشد حضور می یابد که وظیفه سپاه در اکثر مواقع مظلومیت زدایی هم هست.
مولوی رئیسی با بیان اینکه دیدگاه اسلام و قرآن در میان سپاهیان رواج دارد، ادامه داد: هر کجا که ظلمی صورت گیرد و یا مظلومی زیر دست و پای یهود و نصارا له شود، سپاه پاسداران وظیفه شرعی،دینی و اسلامی  می داند تا با حضور موثر، از حقوق مظلوم دفاع کند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن از اینکه نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای بصیرت، بیداری، اقتدار و شجاعت هستند هراس دارد و  این موضوع موجب شده است تا بر علیه سپاه پاسداران دست به اقدامات غیر انسانی بزنند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان با اشاره به هراس دشمن از سپاه،  اظهار داشت: ترویج قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) در دنیا از برنامه های سپاه در جهت فرهنگ اسلامی و ایرانی است که موجب ترس دشمن شده است.
مولوی رئیسی ادامه داد: دشمن از سپاه می ترسد چراکه هر کجا این نهاد مردمی حضور داشته است انقلاب، بیداری، بصیرت و آگاهی صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 7671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *