800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

حجاب و عفاف مهم ترین دغدغه خانواده های ایرانی/حفظ اقتدار ایران در سایه پیروی از مقام معظم رهبری

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب تاکنون در کشور اجرا نشده است، گفت: حجاب دغدغه ای است که امروزه باعث نگرانی خانواده ها و از بین رفتن کانون گرم آنها شده و دولت جمهوری اسلامی ایران این موضوع مهم را باید اجرایی کند.
jydjdt
jydjdt
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (شانزدهم تیر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته خود جهاد با هوای نفس را از بزگترین جهادها در راه خدا عنوان کرد و اظهار داشت: در تصمیم گیری ها و در هر پست و مقامی که هستیم باید تسلط بر هوای نفس را مورد توجه قرار دهیم و فقط رضا و موجبات خوشنودی خداوند را در نظر بگیریم.
وی با اشازه به فرمایشات امام صادق (ع) گفت: انسان مومن بین دو ترس زندگی می کند، یکی گناهی است که انسان مرتکب می شود و نمی داند که خداوند با او چه معامله ای خواهد کرد و دیگری عمری که داریم و و نمی دانیم این عمر را در چه راهی باید استفاده کنیم.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به هجدهم تیرماه سالروز کشف توطئه کودتا آمریکا در پایگاه هوایی شهید نوژه که در سال 59 به وقوع پیوسته است، افزود: بار دیگر یک امداد الهی و غیبی از سوی خداوند در جهت کشف و خنثی سازی این توطئه خطرناک و مهلک به داد امت اسلام رسید و به کمک امام (ره) آمد و این شجره نوپا را از گزند حوادث و دشمنان مصون نگه داشت و در این زمنیه عاملین این جنایت دستگیر شدند و به سزای اعمال خودشان رسیدند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز عفاف و حجاب تصریح کرد: حجاب و عفاف یکی از موضوع های مهم واساسی که راه گشای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در زوایای مختلف می توان این موضوع را مورد بحث و بررسی قرا داد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور با بیان اینکه زمینه کشف حجاب را مجلس در 6 دی 1307 با قانون متحد الشکل کردن البسه تصویب کرده است، اذعان داشت: تلاش های رضاخان در زمینه کشف حجاب تاثیر به سزایی داشته است.
وی با اشاره به اینکه از سوی مردم وروحانیت اقدامات و قیام های مختلفی جهت مقابله با کشف حجاب صورت گرفته است، بیان کرد: بعد از انقلاب شورای فرهنگ عمومی کشور در سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد قانون عفاف و حجاب را تصویب کرد که در آن وظایف ارگان های مختلف در آن مشخص شده است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب تاکنون در کشور اجرا نشده است، گفت: دغدغه ای که امروزه باعث نگرانی خانواده ها و از بین رفتن کانون گرم آنها شده موضوع حجاب است که دولت جمهوری اسلامی ایران این موضوع  مهم را باید اجرایی کند.
وی با اشاره به اینکه زن بی حجاب در خیابان امنیت روانی ندارد و باعث جلب توجه انسان های شیطان صفت می شود، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از سازمان هایی است که می تواند تاثیر مستقیمی در جهت از بین بردن آثار بی حجابی در جامعه اسلامی داشته باشد و اگر ارگان های مربوطه وظیفه خود را در انی راستا به خوبی انجام  دهند نتیجه خوبی را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با اشاره به جمعه 23 تیرماه سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری در سال 62 تصریح کرد: این نهاد، مقدس و مردمی است و بهترین انتخابی که این مجلس انجام داده و توانسته نقش موثری در انقلاب اسلامی ایران ایفا کند، انتخاب شایسته امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان  رهبر انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی در پایان با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی توانسته با رهبری حکیمانه و پیامبر گونه خود ایران اسلامی را از حوادث سهمگین عبور دهد، اذعان داشت: برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران باید از این رهبری فرزانه پیروی و سعی کنیم گفتار ایشان را ملاک عمل خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 7681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *