800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران:

پیشتازی مردم سیب و سوران در اهدا خون+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب وسوران اظهار داشت: مردم سیب و سوران جهت کمک به افراد نیازمند و تالاسمی در اهدای خون پیشتاز هستند.
لبالبابل
لبالبابل
دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون اظهار داشت: با توجه به کمبود ذخایر خونی در سیب و سوران با همکاری تیم سیار انتقال خون شهرستان سراوان 83 نفر نسبت به اهدا خون خود اقدام کردند که از این تعداد 60 نفر موفق به اهدا شدند.
وی در ادامه افزود: جهت کمک به تامین خون بیماران نیازمند و تالاسمی، مردم شهرستان سیب سوران همگام با داوطلبان، جوانان و امدادگران در این امر خداپسندانه شرکت و نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران افزود: با همکاری تیم سیار انتقال خون شهرستان سراوان این امر خیرخواهانه در پایگاه تصادفات جاده ای هلال احمرشهرستان سیب و سوران انجام شد.
جهاندیده با بیان اینکه استقبال بی سابقه مردم سوران از تیم سیار خونگیری پایگاه انتقال خون سراوان چشمگیر بود، اذعان داشت: امروز شاهد حضور پر شور مردم سوران بودیم که سخاوتمندانه خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا کردند.
پس از اتمام خونگیری با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر کل انتقال خون استان از دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و عبدالباسط باهورزهی رابط تیم سوران تقدیر شد.




انتهای پیام///
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 7720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *