طی حکمی انجام شد؛

انتصاب سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی سراوان

25 تير 1396 ساعت 10:20

محمد رضا ریگی طی حکمی از طرف وزارت علوم به عنوان سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان منصوب شد.


به گزارش شستون، طی حکمی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محمد رضا ریگی به عنوان سرپرست جدید مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان منصوب شد.
در این حکم آمده است، با عنایت به مراتب تعهد٬ تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان‌منصوب می شوید.
 محمد رضا ریگی دارای مدرک دکترای خاکشناسی با گرایش شیمی و آلودگی خاک از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی سراوان می باشد.
وی در گذشته معاونت اداری مالی و مدیریت دانشجویی دانشکده کشاورزی را در کارنامه خود ثبت کرده است و قبل از منصوب شدن به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان به عنوان مدیر طرح و برنامه این مجتمع مشغول بکار بوده است.
محمدرضا شاهرخی مسئول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به انتصاب محمد رضا ریگی به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان که از اساتید متخصص و مدیران توانمند هستند٬ می گوید با توجه به تعامل بیشتر با حوزه های مختلف شهرستان و همکاران مجتمع می توان شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف عمرانی٬ آموزشی٬ پژوهشی و فرهنگی و تاثیرگذاری عملیاتی بر جامعه بیرونی باشیم.
 وی تصریح کرده از زحمات چندین ساله شهریاری رئیس سابق مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان قدردانی و تشکر می شود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامت را داریم.
 
انتهای پیام/1675


کد مطلب: 7823

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/7823/انتصاب-سرپرست-جدید-مجتمع-آموزش-عالی-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir