800
۰
در همایش دهه کرامت مطرح شد

دین گریزی فرزندان در سایه اجبار والدین/ ریشه اصلی بی حجابی در جامعه عدم شناخت دین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران اظهار داشت: ریشه اصلی بی حجابی در جامعه عدم شناخت دین است.
kjdfyhj
kjdfyhj
به گزارش شستون، همایشی به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) سیب وسوران و با حضور حسین عبدالهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران، جمعی از دختران و بانوان بسیجی درمدرسه شبانه روزی شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حسین عبدالهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک به مناسبت روز دختر افزود: جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می شود.
وی با بیان اینکه نقش زنان و دختران ایران اسلامی در جامعه باید به گونه ای برجسته شود تا الگویی برای زنان جهان باشد، اظهار داشت: عفاف و حجاب در جامعه موجب سربلندی می شود.
 حجت الاسلام والمسلین عبدالهی تصریح کرد :حجاب زن نشانه شرف، عزت و پرچم یک کشور است و مانند مرواریدی زیبا در صدف می ماند که زن همان مروارید و صدف نشانه ی چادر او می باشد.
وی خاطر نشان کرد: این حجاب و عفاف نباید با دروغ همراه باشد چون دروغ گناه کبیره و بد حجابی به گناه صغیره توصیف شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران تصریح کرد: ریشه اصلی بی حجابی عدم شناخت دین در جامعه است و اگر جایگاه  دین اسلام و ارزش زن  بالا برود نیازی به استفاده از زور برای امر به معروف و نهی از منکر نخواهد بود.
وی اذعان داشت: وظیفه والدین این است که فرزند خود را جهت تبیین اصول و عقاید دینی نزد کارشناس آگاه یا عالم دینی ببرند تا به سبب اجبار پدر و مادر و بدون شناخت کافی از دین گریزان نشود.
 
انتهای پیام///
 
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 8034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *