800
۰
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان شهرستان سراوان:

چشم بستن بر روی حقیقت توسط سازمان پوشالی حقوق بشر/ اسلام ۱ هزارو ۴۰۰ سال قبل درس حقوق بشر را داده است

مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه سازمان پوشالی حقوق بشر چشم بر روی حقیقت بسته است، گفت: دین مبین اسلام هزار و 400 سال قبل در حقوق بشر و حقوق سایر موجودات را به ما داده است.
L
L
مولوی محمد علی بزرگ زاده مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه دین اسلام، دین ادای حقوق به ویژه حقوق بشر است، اظهار داشت: حقوق بشر در دین اسلام نه تنها در قالب اثبات بلکه در مرحله عمل نه بشر بلکه سایر موجودات را نیز در برمی گیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه سردمداران دروغین حقوق بشر فعلی که متشکل از آمریکای جنایتکار و سایر هم دستانش است، که سازمان پوشالی در قالب حقوق بشر شکل داده اند، چشم بر روی حقیقت بسته اند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان شهرستان سراوان اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر چرا هنگامیکه که حادثه تیراندازی بلژیک و ایالات متحده آمریکا رخ می دهد، اشک تمساح می ریزند اما وقتی مسلمانان میانمار به طور زنده در آتش سوختند سکوت اختیار می کنند و زبانشان لال می شود.
مولوی بزرگ زاده در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: چرا در برابر فجایع داعش در سوریه، عراق و جنایات اسرائیل در فلسطین که کرامت و عزت نفس انسانی زیر چکمه ها لگد مال می شود، لال می شوند.
وی تصریح کرد: آیا مدعیان حقوق بشر فراموش کرده اند که چه بر سر مسلمانان بوسنیایی آمد؟ آیا مشاهده نمی کنند که چه بر سر مسلمانان یمن، سوریه، افغانسان و عراق می آید؟
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زنگیان شهرستان سراوان با بیان دین مبین اسلام اجازه کوچک ترین اذیت و تعدی برای انسانان روا نمی دارد، افزود: 1 هزار و 400 سال قبل، اسلام درس  حقوق بشر و سایر موجودات را به ما داده است زمانیکه مدعیان کنونی تمدن و پیشرفت  در عدم بودند.
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 8140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *