800
۰

60 درصد کابینه باید تغییر کند/ انتظار داریم در دور دوم از مسئولانی فعال‌تر و پرکارتر استفاده شود

اصغر سلیمی گفت: آقای رحمانی فضلی جزو کسانی که با توجه به خواسته‌های ریاست جمهوری، موفق شده وظایف خود را به خوبی انجام دهد و اهداف آقای روحانی را تحقق بخشد.
trjrdjdr
trjrdjdr
به گزارش شستون،‌ اصغر سلیمی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " در صورت معرفی رحمانی فضلی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور، آیا به او رای خواهد داد؟" اظهار داشت: آقای رحمانی فضلی جزو کسانی که با توجه به خواسته‌های ریاست جمهوری، موفق شده وظایف خود را به خوبی انجام دهد و اهداف آقای روحانی را تحقق بخشد.
 
وی افزود: برخی مشکلات که در فرمانداران و استانداران وجود دارد مستقیما مربوط به آقای رحمانی فضلی نمی‌شود و انتخاب استانداران در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود و یک تصمیم جمعی است.
 
این عضو لیست امید با بیان اینکه در صورت معرفی رحمانی فضلی باید تغییراتی در برخی سیستم‌ها اعمال شود گفت: رئیس جمهوری هم نوید تغییرات خوبی را داده و انتظار داریم در دور دوم از مسئولانی فعال‌تر و پرکارتر استفاده شود تا مشکل اصلی کشور اقتصاد و معیشت است حل شود.
 
سلیمی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از روحانی عنوان کرد: بحث سهم‌خواهی نیست، بحث این است که رئیس جمهور از نقطه نظرات افرادی که در انتخابات کمک کردند، وقت گذاشتند و انرژی گذاشتند استفاده کند و من ندیدم که فراکسیون شخص خاصی را برای تصدی پست وزارت به دولت معرفی کند.
 
وی در پایان گفت: به نظر من 40 درصد کابینه یازدهم باید حفظ شود 60 درصد اعضای کابینه باید تغییر کنند یا در بدترین حالت 50 درصد کابینه باید حفظ شوند و 50 درصد دیگر تغییر کنند.
منبع: دانا
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 8192
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *