800
۰
حاشیه نشست جنجالی مشاور جوان استاندار با جوانان سراوان؛

وقتی چاقو دسته خود را می برد/اظهارات متناقض یکی از طرفداران سران فتنه از عملکرد دولت یازدهم در سراوان

نشست هم اندیشی مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با جوانان شهرستان سراوان با انتقادات طرفداران آقای روحانی و سران فتنه از عملکرد ضعیف دولت یازدهم در این شهرستان مواجه شد.
ش
ش
به گزارش شستون، صدیق حسین زاده که به تازگی به عنوان مشاور جوان استاندار منصوب شده است، صبح امروز با جوانان شهرستان سراوان نشستی را برگزار کرد که سبحان دهواری یکی از جوانان حاضر در این نشست  و طرفدار دولت اصلاحات، به طرفداری از سران فتنه پرداخت و به عدم وجود نشریه و سایت خبری در شهرستان انتقاد کرد که نشان از عدم آگاهی این جوان طرفدار سران فتنه را دارد.
وی همچنین با نا آگاهی کامل به رسانه های مردمی که درد و رنج مردم را منعکس می کنند هجمه هایی را وارد کرد که از نظر این طرفدار سران فتنه این رسانه ها عملکرد مثبت دولت در شهرستان سراوان زیر سوال برده اند.
 این جوان در حالی خود را همسوی دولت می نامد که از سویی دیگر و در اظهارات متناقض  خود را منتقد دولت در شهرستان مرزی سراون اعلام کرد که رشد متوازن حاکم در استان به ویژه در شهرستان را ثمره سیاست گذاری های غلط در ادوار گذشته و تشدید این سیاست ها در دولت یازدهم برشمرد.
دهواری همچنین به عدم اشتغال زایی و عدم فعال شدن صنایع بزرگ شهرستان در دولت یازدهم انتقادهایی را وارد کرد وعملکرد دولت یازدهم در این شهرستان را ضعیف دانست.
وی خطاب به دولتمردان گفت: رأی 91 درصدی مردم شهرستان سراوان به دولت اصلاحات سوء تفاهمی برایتان به وجود نیاورد چرا که این درصد آرا نشان دهنده رضایت مردم از عملکرد دولت یازدهم نبوده است.
این جوان همسوی سران فتنه در ادامه به سن فرماندار شهرستان انتقاد و خواستار تجدید قوا برای سکانداری این ارگان ارشد سیاسی در شهرستان شد.
دهواری همچنین از عدم به کارگیری بانوان در شورای اداری شهرستان نیز گلایه مند بود و عدم حضور بانوان را نشان دهنده جایگاه زنان در انظارصاحبان کرسی و متصدیان امر برشمرد.
همچنین  اسماعیل حسین بر یکی دیگر از جوانان همسوی دولت خواهان کناره گیری مشاور جوان فرماندار که بخشدار مرکزی این شهرستان می باشد، شد تا جوانان توانمند در این جایگاه قرار گیرند.
همچنین مشاور جوان استاندارسیستان و بلوچستان در این نشست ضمن اینکه حق مردم است که خواستار برآورده شدن انتظاراتشان باشند، گفت: در انتخابات راه دیگری وجود نداشت  که فرد دیگری را انتخاب کنیم.
 وی افزود: در ساختار سیاسی کشور 30 درصد فضای نقد در اختیار دولت است و 70 درصدی باقیمانده متعلق به نهادهای دیگر است، آیا فضای انتقاد از نهادهای دیگر برایتان وجود دارد؟
حسین زاده اشتغال را دغدغه همه مسئولین کشور برشمرد و ادامه داد: سیستان و بلوچستان از لحاظ توسعه نیافتگی در رده های اول دیگر استان های کشور قرار دارد که دارای بدترین شاخصه های آموزشی و بهداشتی می باشد که این را همگان می دانند.
وی با اشاره به اینکه در ساختار بزرگ سیاسی و اداری فقدان بهره بری  و ناکارآمدی وجود دارد، از جوانان خواست  تا با مطالبه گری کارشناسی گرانه و با اطلاعات و آمار خواسته های خود را بیان کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 8416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *