800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

قیام سرخ امام حسین (ع) مردم را به سمت بندگی خدا هدایت می کند/ استکبار عملکرد شوم خود را مبنی بر نا امن کردن منطقه نمی بیند+تصاویر

امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: ایران پرچم اسلام را که برپای حق و اعتقاد دینی است بر پا کرده است و این در حالی است که استکبار عملکرد شوم خود را مبنی بر نا امن کردن منطقه نمی بیند و نا پای بندی به برجام را به کشور ایران نسبت می دهد.
hreheh
hreheh
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (31 شهریور ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه ایران پرچم اسلام را که برپایه حق و اعتقاد دینی است بر پا کرده است و استکبار عملکرد شوم خود را مبنی بر نا امن کردن منطقه نمی بیند و عدم پایبندی به برجام را به کشور ایران نسبت می دهد، گفت: دشمنان به دنبال استعمارگری هستند و باید مقابل آنها ایستادگی کرد.
وی در ادامه ایستادگی در مقابل دشمنان را یکی از ویژگی های مهم ذات انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مسئولین در مقابل بی عهدی آمریکا مقابل به مثل کنند که اگر آنها سستی و ضعف ما را ببینند دوباره شروع به شیطنت خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در ایام محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: قیام سرخ امام حسین (ع) و دفاع مقدس انسان را به سوی بندگی خدا می برد و تقوا لازمه کار ما است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی مسئولیت بزرگی دارد که تامین امنیت در راس آنها می باشد و اگر به وظیفه خود به خوبی عمل کند باعث سربلندی و عزت کشور خواهد شد.
حجت السلام والمسلمین بامری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید اشد مجازات را برای متخلفین جهت تامین امنیت و آرامش مردم داشته باشد، اذعان داشت: عمل ناجا در دیدگان مردم است که اگر بد عمل کنند زشت تر از آن چیزی که هست دیده می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: محرم در جهان فضایی را ایجاد کرد که زمینه را برای بندگی خدا فراهم ساخت و باعث شد که بشر بتواند در مقابل ظلم و گناه ایستادگی کند.
امام جمعه سراوان با اشاره به تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: اینکه ما توانستیم در دفاع مقدس در مقابل دشمنان و استکبار ایستادگی کنیم برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود و قیام امام حسین (ع) باعث پیروزی اسلام و قرآن شده است.
وی فرهنگ عاشورایی را مهم ترین رمز بقای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و امروزه ما به برکت نهضت حسینی و دفاع مقدس دارای سربلندی و افتخار هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین بامری درپایان با اشاره به گزافه گویی های ترامپ در نشست سازمان ملل اظهار داشت: ترامپ ایران را به عنوان کشور تروریستی معرفی کرده است اما وی اقدامات شوم خود مبنی بر نا امن کردن منطقه را نمی بیند.
در پایان نماز جمعه امروز شهروندان سراوانی همزمان با سراسر کشور برای محکوم کردن گزافه گویی های ترامپ گرد هم  آمدند و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

 

 

 
انتهای پیام/1675
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 8805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *