800
۰
در همایش امر به معروف و نهی از منکر سیب و سوران مطرح شد؛

پاسخ صریح ملت ایران به یاوه گویی های تررامپ نشان از روحیه شهادت طلبی ملت ایران است/ امر به معروف و نهی از منکر باید اثر گذار باشد

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در همایش امر به معروف و نهی از منکر گفت: پاسخ صریح ملت ایران به سخنان و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران اسلامی نشان روحیه شهادت طلبی و پایبندی مردم به اعتقادات آنها است.
aa
aa
به گزارش شستون، همایش امر به معروف و نهی از منکربا حضور فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران، علما، روحانیون و جمعی از بسیجیان در مسجد رسول الله (ص) این شهرستان برگزار شد.
 در این همایش سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه محرومیت زدایی خدمت به مردم از اهداف مهم سپاه است، گفت: مسئولین در جهت بالابردن روحیه جهادی و امربه معروف و نهی از منکر تلاش مضاعف کنند تا انقلاب اسلامی ایران به بهترین شکل ممکن به اهداف تعالی خود دست یابد.
وی ادامه داد: اهدای 218 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی و حفظ از کیان کشور از چنگال استکبار جهانی بود که لازم است تفکر انقلابی، روحیه جهادی، شهادت طلبی و استکبار ستیزی میان نسل جوان ترویج داده شود.
 
 

 فرمانده سپاه شهرستان سیب  و سوران پاسخ صریح ملت ایران مقابل سخنان و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران اسلامی را نشان از روحیه انقلابی و شهادت طلبی مردم برشمرد که با این اقدام ثابت کردند پایبند اعتقادات خود هستند و همواره از مطلومان جهان دفاع خواهند کرد.
در ادامه مولوی پیام امام جمعه اهل سنت دهستان سب شهرستان سیب و سوران هم افزود: پروردگار جهانیان می فرمایند: باید گروهی باشد که هم.اره مردم را به سمت کارهای خیر و نیکی دعوت کنند و از کارهای ناپسند منع کنند که اشاره به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارد.
وی خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز در خصوص امر به معروف و نهی از منکر فرموده اند که اگر شخصی منکری را انجام داد و در قدرت دست دارد و با وضع قوانینی دیگران را از آن کار نهی کندو اگر خارج از حکومت است با سخن  خوش وی را از منکر باز دارد.
 
 

امام جمعه اهل سنت دهستان شهرستان سیب و سوران  با اشاره به اینکه دو نوع فرض وجود دارد، اضافه کرد: فرض معین و فرض کفایت که فرض معین شخصی و فرض کفایت عمومی است و امر به معروف و نهی از منکر فرض کفایت است.
مولوی پیام تصریح کرد: امر به معروف باید حکیمانه و با حکمت انجام شود تا اثرگذار باشد و نباید به گونه ای باشد که نفرت و کدورت ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده است،  گفت: واقعه عاشورا روز بزرگی در تاریخ اسلام به شمار می ورد و اهل سنت این روز را روزه می گیرند.
گفتنی است در پایان همایش از فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
 

 

 
 
 
 
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 8831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *