800
۰
در یادواره شهدا مطرح شد

شهدا گنجینه های عظیم انقلاب اسلامی/تجزیه کشورهای اسلامی مهم ترین هدف استکبار/ قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از موشک های دور برد است+عکس

فرمانده سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: ما در بخش دفاع به حد بازدارندگی رسیده ایم این در حالی است که قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از موشک های دور برد است.
hgrehehe
hgrehehe
به گزارش شستون، مراسم یادواره شهدا با حضور سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه، زین الدین کریمدادی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، محمد صادق ملک آبادی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان، پاسداران و علما در مزار شهدای شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: دفاع مقدس یک مقطع از تاریخی می باشد که آثار و برکات آن در جمهوری اسلامی ایران سرنوشت ساز بوده است و ما مشکلات دفاع و امنیت را در گرو دفاع مقدس حل می کنیم.
وی با بیان اینکه همه دستگاه ها، ارگان ها و دولت ها در طول انقلاب اسلامی در حفظ امینت ایفای نقش کرده اند، افزود: هر آنچه که ما داریم مربوط به عرصه دفاع مقدس است و اگر امروزه حرفی برای گفتن داریم بخاطر زیرساخت های دفاعی و تلاش جهاد گونه ما است و باید کار انقلابی خود را در برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشتر کنیم.
فرمانده سپاه سراوان با بیان اینکه دشمنان در حال پی ریزی طرح های مختلف بر علیه انقلاب اسلامی هستند و وقت را باید غنیمت شمارد و با سرعت در جهت توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد، اظهار داشت: هر جا تفرقه، درگیری و استحکام داخلی نباشد، شک نکیند که دشمن در آن جا برنامه ریزی و طمع کرده است.
وی با بیان اینکه طراحان و نیروهای خوبی در دوران جنگ داشتیم و مردم همیشه در صحنه بودند، تصریح کرد: مهم ترین دستاورد دفاع مقدس همدلی و وحدت جامعه است و این ایستادگی و مقاومت هشت ساله در مقابل دشمنان در طول قرن بیستم بی نظیر بوده است که الگویی برای همه جهان شده است.
پودینه خودکفایی و اتکا به خود را دستاورد دیگری از دفاع مقدس دانست و اذعان داشت: ما در بخش دفاع زیر ساخت های خوبی را فراهم کرده ایم و به حد بازدارندگی رسیده ایم، این در حالی است که قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از موشک های دور برد است و همه به برکت جنگ تحمیلی می باشد.
وی شهدا را بخش عظیمی از گنجینه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس را هر ساله گرامی می داریم که مبدا به فراموشی سپرده شود و از آثار آن جهت آگاهی بخشی به مردم و جوانان استفاده می کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه تجزیه کشورهای اسلامی یکی از اهداف مهم استکبار است و در دستور کار آنها قرار دارند، اظهار داشت: دشمنان قصد کوچک کردن کشور ها را دارند تا نتوانند در مقابل دسیسه های اسرائیل مقاومت کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با حمایت از کشورهای اسلامی قصد نا امن کردن منطقه و از بین بردن وحدت و همدلی بین مسلمانان را دارند، خاطر نشان کرد: اسرائیل کشوری است که به دنبال تجزیه می باشد و مصوبه جدا سازی بخش های مختلف عراق یکی از این نمونه ها است.
این مقام نظامی تصریح کرد: دشمنان همیشه در پی بروز و حضور نا امنی در منطقه هستند و ما به کمک علمای گرانقدر خودمان در ایجاد امنیت ایفای نقش کردیم.
در پایان این مراسم مزار شهدای شهرستان سراوان توسط مسئولین غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 8891
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *