800
۰
در جمع کارکنان هلال احمر مطرح شد

فرهنگ سازی و آموزش بهترین راه نجات جامعه/دوری از مخاطرات در راستای اجرای طرح ملی خادم

امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: فرهنگ سازی و آموزش دو مقوله مهم است که می تواند باعث نجات جامعه شود.
grehes
grehes
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه، بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از کارکنان این ارگان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه به تعاون و همکاری در سیره نبوی و احادیث پرداخته شده است و کار کارکنان جمعیت هلال احمر با ارزش ترین کار ها می باشد، گفت: غعالیت شما زمانی ارزش بالاتری پیدا می کند که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی با اشاره به اینکه وجود اخلاق حسنه در کارکنان این ارگان باعث عزتمندی آنها شده و می تواند ترویج گر قرآن و الگویی برای مردم باشد، تصریح کرد: فرهنگ سازی و آموزش دو مقوله مهم است که می تواند باعث نجات جامعه شود.
بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در این جلسه امداد و نجات، تصادفات جاده ای، آموزش و اتفاقات منطقه ای را از جمله حوزه فعالیت خود عنوان کرد و گفت: انتظار ما از علما و روحانیون این است که در تریبون های خود مردم را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تشویق کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح ملی خادم در منطقه سراوان تصریح کرد: این طرح موجب می شود که مردم به سوی دریافت آموزش های امدادی سوق پیدا کنند و آمادگی لازم را در برخورد با مخاطرات کسب کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سراوان با بحران خشکسالی روبرو است محرومیت زدایی یکی از فعالیت های جمعیت هلال احمر می باشد.
وی با اشاره به طرح ملی دادرس خاطر نشان کرد: آموزش هایی که در این طرح داده می شود موجب شده که برخی دانش آموزان هم دوره ای های خود را با موفقیت از مشکلات نجات دهند.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 8892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *