800
۰
در گفت و گو با آزادگان شهرستان سراوان مطرح شد

اگر ایثار و فداکاری در جوانان نبود، ایران هم نبود/بیگانگان به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری جوانان هستند

آزاده شهرستان سراوان اظهار داشت: اگر شهادت طلبی و ایثار در جوانان نبود الان کشوری به نام ایران وجود نداشت.
ثاثس
ثاثس
به گزارش شستون، به مناسبت سالروز تجلیل از اسرا و مفقودین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان گفت و گوی با برخی از آزادگان سراوانی انجام شد.
جان محمد نصرتی ناهوک آزاده شهرستان سراوان در دفاع مقدس در گفت و گو با شستون اظهار داشت: من بعد از گذراندن شش ماه دوره آموزشی سربازی در نیروی زمینی ارتش شهرستان خاش از طرف نیروی انتظامی به جبهه اعزام شدم.
وی برادر خود را انگیزه و مشفق حضور در جبهه دانست و بیان داشت: من در آخرین عملیاتی که بعد از آتش بس توسط حزت بعث عراق صورت گرفت، اسیر شدم.
نصرتی با اشاره به اینکه ایثار و فداکاری جوانان برای حفظ تمامیت ارضی کشور نقش مهمی ایفا کرده است، تصریح کرد: اگر شهادت طلبی و ایثار در جوانان نبود الان کشوری به نام ایران وجود نداشت و قطع به یقین به کشورهایی مثل افغانستان و روسیه تبدیل شده بود.
وی با بیان اینکه در دوره اسارت و جبهه درس فداکاری و از خودگذشتگی را از همرزمان خود آموخته است، اظهار داشت: جوانان هوشیار باشند که بیگانگان به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری آنها هستند تا بدین وسیله انقلاب را از میان  بردارند.
در این خصوص عبدالحکیم دهقانپور یکی از آزدگان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه از طرف نیروی انتظامی به جبهه اعزام شده است، تصریح کرد:من در دهلران و در آخرین عملیات رزمندگان قبل از آتش بس اسیر شدم.
وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهترین و شجاع ترین افراد در جهان هستند، خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران با رشادت های خود توانستند انقلاب اسلامی را حفظ کنند.
دهقانپور با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس توانست ایران را از دست استکبار و طاغوت نجات دهد، اظهار داشت: جوانان باید راه و زندگی شهدا را ادامه دهند و در مقابل دشمنان با تمام توان ایستادگی کنند.
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 8912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *