800
۰
در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد؛

قانون مداری و حفظ بیت المال به عنوان دو معروف در سراوان شناخته شود

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: ادارت سطح شهرستان سراوان قانون مداری و حفظ بیت المال در شهرستان سراوان به عنوان دو معروف در جامعه معرفی کنند.
قانون مداری و حفظ بیت المال به عنوان دو معروف در سراوان شناخته شود
به گزارش شستون، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان با حضور امام جمعه موقت شهرستان، جانشین فرمانده سپاه، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان از عدم شرکت برخی از مسئولین شهرستان در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلایه کرد و گفت: قانون مداری و حفظ بیت المال به عنوان دو معروف در شهرستان شناخته شود و در جلسه بعدی اعضای ستاد گزارش اقدامات انجام شده در خصوص این دو معروف را ارائه دهند.
وی در ادامه گران فروشی را یک منکر در جامعه عنوان کرد که روز به روز شاهد افزایش قیمت اجناس داخل کشور هستیم که در برخی از شهرها به دلیل وارداتی بودن قیمت بالا است اما در شهرستان مرزی سراوان به دلیل خارج کردن کالا ها از کشور، قیمت ها بالاست.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان هدف از قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: در ایام محرم بهتر است احادیث و سخنان ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بر سر در ادارات نصب شود.
حجت الاسلام و المسلمین به مبارزه جدی با قاچاق کالا تأکید کرد و افزود: شهرداری با همکاری سازمان تبلیغات از هفته آینده   اقدام به فضاسازی  و تغییر چهره شهر با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، کند.
سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان فر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان گفت: در بحث ارسال گزارشات و عملکرد ادارات با توجه به انجام برنامه های فرهنگی هر یک از ادارات سطح شهرستان، بسیار ضعیف است و این موضوع به عنوان یک نقص محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دارای جایگاه قانونی در جامعه است، افزود: مدیران ادارات جهت اجرایی شدن برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر که از سه شنبه هفته آینده آغاز می شود، همت کنند تا این فریضه الهی انجام شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان ادامه داد: یکی از اقدامات امام حسین (ع) در راستای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر وحدت کلمه، حمایت از امت اسلامی و دشمن ستیزی بود.
سرهنگ پاسدار جاودان فر گفت: دومین روز از هفت امر به معروف و نهی از منکر حمایت جهادی از تولید ملی و کارگر ایرانی با خرید کالای ایرانی، سومین روز حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نام گرفته است.
وی تصریح کرد: انتظار می رود اتاق اصناف همایش فقه بازار را با توجه به وضعیت اقتصادی، تحریم، احتکار و دیگر مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، برگزار کند.
 
 
انتهای پیام/ الف.د 
 
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 11793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *