یادداشت/

«شهدا»؛ پیام آور امنیت و صلح

16 ارديبهشت 1400 ساعت 9:56

فرمانده مرزبانی ناجا در یادداشتی پیرامون شهادت مرزبان مجاهد ستواندوم «حسین نامور» نوشت: امنیت مثال زدنی کشور ایران اسلامی در پرتو غیرت و مردانگی مردان بی ادعاست و شهدای مرزبانی ناجا به معنای واقعی، پیام‌آور امنیت، صلح و ثبات در کشور هستند.


به گزارش شستون؛ به نقل از دفاع‌پرس، سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در یادداشتی با اشاره به حمله تروریستی اشرار مسلح به نیروهای جان برکف مرزبانی ناجا در نوار مرزی مریوان و شهادت مرزبان مجاهد ستواندوم «حسین نامور» نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» امنیت مثال زدنی کشور ایران اسلامی در پرتو غیرت و مردانگی مردان بی ادعاست که در اقصی نقاط کشور از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنند و در این راه تاکنون شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند؛ در این راستا در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) که هموطنان‌مان در مراسم احیاء لیالی قدر مشغول عبادت بودند، شهادت یکی از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه مرزی دره نخی مریوان کردستان گواه بر این ادعاست.
این امنیت را مرهون نعمت ولایت، حضور مردم در صحنه و پاسداری مرزبانان و رزمندگان اسلام از کیان این سرزمین می‌دانیم و خوشحال هستیم که در مجموعه مرزبانی سهمی شایسته در پایداری امنیت داریم.
شهدای مرزبانی نیروی انتظامی به معنای واقعی، پیام‌آور امنیت، صلح و ثبات در کشور هستند که با اهدای خون خود آبروی ملت ایران را افزون کرده‌اند.
گروه های تروریستی، اشرار، معاند و ضد انقلاب و حامیان آنان در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این عمل جنایتکارانه خود باشند.
شهادت مرزبان مجاهد ستواندوم «حسین نامور» را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز «مدظله العالی»، خانواده معظم شهدا، ملت شریف ایران اسلامی و همرزمانش تسلیت گفته و برای این شهید والامقام علو درجات و برای خانواده محترمش صبر جمیل و اجز جزیل را از خداوند منان مسئلت دارم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 22550

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/note/22550/شهدا-پیام-آور-امنیت-صلح

شستون
  https://shastoon.ir