در جلسه بزرگداشت هفته بسیج مطرح شد؛

تفکر بسیجی، شاهراه رسیدن به اهداف انقلاب/ ترویج فرهنگ بسیج در جامعه ضروری است

شستون , 27 آبان 1396 ساعت 11:38

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران گفت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه درمیان نسل جوان، برای حفظ روحیه جهاد، شهادت، ایستادگی و استقامت در برابر سختی ها، لازم و ضروری است.


به گزارش شستون، جلسه هماهنگی هفته بسیج با حضور حسین فروغی فرمانده سپاه سیب وسوران و نماینده ولی فقیه درسپاه و جمعی از مسئولین در سپاه شهرستان برگزارشد. 
سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران دراین جلسه با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است، افزود: شاهراه رسیدن به اهداف بلند انقلاب، بازگشت به فرهنگ بسیجی و حاکمیت تفکر بسیجی در همه عرصه ها است. 
وی ادامه داد: در دنیای پر از جنگ، خونریزی و ناامنی امروز  یکی از برکات بزرگ نعمت امنیت است، که کاملا مشهود می باشد.  
 
 فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران، ترویج فرهنگ بسیج در جامعه را ضروری دانست و تاکیدکرد: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه درمیان نسل جوان، برای حفظ روحیه جهاد، شهادت، ایستادگی و استقامت در برابر سختی ها، لازم و ضروری می باشد و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در هفته بسیج به اهداف شهدا نزدیک‌تر شوند.  
 
وی شاخص ترین برنامه های این هفته را که شعار آن، بسیج مظهر مردم سالاری دینی می باشد، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان مستضعفان و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، نشست شبکه روشنگری با موضوع اعتلای فرهنگی و اجتماعی، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران، حضور در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی پیش از نمازعنوان کرد و از تمام دستگاه های اجرایی خواست تا در جهت برگزاری باشکوه برنامه های ویژه هفته بسیج همکاری کنند.
 
انتهای پیام////
 


کد مطلب: 9403

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/note/9403/تفکر-بسیجی-شاهراه-رسیدن-اهداف-انقلاب-ترویج-فرهنگ-بسیج-جامعه-ضروری

شستون
  https://shastoon.ir