800
۰
در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی گشت مطرح شد؛

حوزه اقتصاد، معیشت و تقریب راه برون رفت از مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان/ولایت و رهبری خروجی مکتب اسلامی/خدمات دهی به یک میلیون و 850 هزار نفر در 47 بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: حوزه اقتصاد، معیشت، فرهنگ و تقریب راه برون رفت از مشکلات موجود در استان سیستان و بلوچستان است.
حوزه اقتصاد، معیشت و تقریب راه برون رفت از مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان/ولایت و رهبری خروجی مکتب اسلامی/خدمات دهی به یک میلیون و 850 هزار نفر در 47 بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی مرحوم مولوی حسین پور با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان؛ حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه سلمان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه و جمعی از علما، مردم و مسئولین در شهر گشت برگزار شد.
در این مراسم سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان پایین ترین شاخصه های سلامت را در کشور دارد و به شدت در این حوزه نیازمند همکاری، همیاری و روحیه انقلابی برای برداشتن محرومیت از مردم هستیم، گفت: عقب ماندگی ما با توجه به ظلمی که در زمان رژیم پهلوی و قاچار به ایران شده، زیاد است و همه مسئولین در این زمینه تلاش می کنند که گام های موثری را بردارند.
وی حوزه اقتصاد، معیشت، فرهنگ و تقریب را راه برون رفت از مشکلاتی که در استان سیستان و بلوچستان موجود است، دانست و افزود: اگر در این حوزه ها آحاد دلسوزان قرار بگیرند از مشکلاتی که در جلوی پای ما است عبور خواهیم کرد و این امر انجام نمی شود مگر با همت مضاعف که در روحیه انقلابی و جهادی خلاصه می شود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب در حوزه سلامت، اشتغال، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی انجام می دهد هیچ کدام از وظایف سپاه نیست، اما جز رسالت سپاه محسوب می شود، تصریح کرد: رسالت سپاه متشکل از مثلث مردمی، انقلابی و مکتبی بودن است که در ضلع مردمی بودن آن فدا شدن و آبرو گذاشتن برای مردم می باشد و امروز شاهد بزرگترین عملیات فرهنگی در استان بودیم که کاری با عظمت تر از آن نبوده است.
افتتاح 2 هزار و 182 پروژه قرارگاه قدس در آینده نزدیک
وی ادامه داد: شهید محور وحدت است و سنی و شیعه ندارد که برای بقای دین خدا و حفظ کرامت انسانی ملت ایران  به تمامیت ارضی ما جان خود را فدا کردند که امروزه ملت ما سربلند و سرافراز شده است.
سردار معروفی با اشاره به اینکه حوزه علمیه شهر گشت یک مرکز دینی است و ما آمده ایم برای خدمت گذاری بی منت برای مردم اذعان داشت: شما در چند روز آینده شاهد افتتاح 2 هزار و 182 پروژه قرارگاه قدس خواهید بود که اقدامات آن برای برخی حیرت انگیز می باشد.
وی با بیان اینکه 183 میلیارد تومان نیروی زمینی سپاه در حوزه مرزی در جنوب شرق و جنوب غرب بدهی دارد و هنوز اوراق مشارکت اهدا نشده، ولی کار در جاده های مرزی متوقف نشده است، توضیح داد: در سال جاری 50 قنات لایه روبی شده و آب 50 روستا از قنوات تامین شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات آیت الله بهجت یادآوری کرد: کسانی فکر می کنند که خدا در یک طرف جوی آب است و خلق خدا در طرف دیگر، در اشتباه هستند؛ خدا و مردم در یک طرف هستند و تا می توانید برای رضایت خدا و بندگان او خدمت کنید.
وی با بیان اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم کم توقع، بصیر، انقلابی، مسلم و مومن که محور وحدت جهان اسلام  در سیستان و بلوچستان هستند، نیست، گفت: شرط ما اخلاص در عمل است که بدون منت و به خاطر خدا باشد.

انقلاب و حکومت اسلامی مربوط به چهارچوب جغرافیای ایران نیست
سردار معروفی با اشاره به اینکه انقلاب و حکومت اسلامی مربوط به چهارچوب جغرافیای ایران نیست و نظام جمهوری اسلامی که دولت است جزئی از انقلاب می باشد، افزود: تنها کشور، مردم و رهبری که در کنار مظلوم ترین مردم عالم که در فلسطین هستند، ایستاده و مقاومت کرده و بخاطر آن تحریم هم شده انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه امام راحل و ولایت ما را در مسیر مقابله با آمریکا و هتک حرمت آنها حرکت داده است و امروز پیروز و سربلند و سلامت هستیم، تصریح کرد: تنها کشور و ملتی که سربلند و متکی به خود بوده و وابستگی سیاسی، فرهنگی  و فکری به هیچ کس ندارند ملت ایران است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: مراقب نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن باشید، نفوذ نظامی امکان پذیر نیست چون ما در حوزه نظامی و دفاعی خود هوشیاری داریم و مراقب باشیم که دشمن دین، باور و اعتقادات ما را مورد هجمه قرار ندهد.

مسئولیت علما و دانشمندان دینی برای هدایت بشیریت سنگین تر از دیروز است
وی با بیان اینکه خروجی مکتب اسلامی ما رهبری و ولایت است و امروز دشمنان ما این موارد را مورد هجمه قرار داده که مسئولیت علما و دانشمندان دینی برای هدایت بشیریت سنگین تر از دیروز است، گفت: در فتنه 88 برخی از نخبگان سکوت کرده و به ایران خیانت کردند و این مردم بودند که در صحنه قرار گرفتند و حماسه 9 دی را رقم زدند و پای آبرو، انقلاب و تمامیت ارضی خود ایستادند و دشمن را له کردند.
وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی که به نام مرحوم مولوی حسین پور است، یادآوری کرد: امید است که در سه روز آینده خدمات خوبی به مردم ارائه شود که اگر نیاز به خدمات بیشتر بود آن را تمدید کنیم.
فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه از سال 88 تاکنون 47بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است که به بیش از یک میلیون و 850 هزار نفر خدمات دهی کرده اند و در این بیمارستان ها 15 هزار و 470 نفر عمل جراحی رایگان انجام شده است، تصریح کرد: 31 هزار و 500 عینک به مردم این منطقه داده شده و 970 عمل جراحی رایگان خارج از محل بیمارستان صحرایی یا در استان و یا در خارج استان صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/م.ش
 

 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 10520
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *