800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان مطرح کرد؛

لزوم تلاش برای مجسم کردن وحدت حقیقی در جامعه/ سرنگونی جنگنده رژیم غاصب توسط سوریه، نشان از قدرت گروه مقاومت دارد

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: باید همه برای مجسم شدن وحدت حقیقی دست در دست هم دهیم و هیچ کس حق ندارد وحدت شیعه و سنی را به بهانه های احساسی مختلف و بی ربط برهم زند.
لزوم تلاش برای مجسم کردن وحدت  حقیقی در جامعه/ سرنگونی جنگنده رژیم غاصب توسط سوریه، نشان از قدرت گروه مقاومت  دارد
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزان جمعه شهرستان سراوان با اشاره به برگزاری کنکره ملی شهدا در استان سیستان و بلوچستان، به دست اندرکاران این برنامه عظیم فرهنگی خداوقت گفت و قدردانی کرد که چهره استان را با نماد گرامیداشت یاد شهدا معرفی شد و به همه این ندا را داد که این استان در تمام مسیر انقلاب جانانه با قلب پاک ایستادگی و در جای جای انقلاب حضور داشتند.
وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنکره ملی شهدا با مقام معظم رهبری، گفت: مقام عظمای ولایت در این دیدرار سه محور زنده نگه داشتن یاد شهدا، شهادت و ایثار، وحدت شیعه و سنی و رسیدگی به مناطق مستعد و محروم را مورد توجه قرار داده اند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شهادت و ایثار گری رمز پیروزی اسلام و جامعه اسلامی است، ادامه داد: یاد شهدا یعنی انسان، زحمات افراد پاکی را که با تمام وجود برای حفظ نظام اسلامی، قطع دست دشمنان و ایجاد سرفرازی، عزت امنیت و آرامش جان داده اند، گرامی بدارد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: باید همه برای مجسم شدن وحدت حقیقی دست در دست هم دهیم و هیچ کس حق ندارد وحدت شیعه و سنی را به بهانه های احساسی مختلف و بی ربط برهم زند.
وی شهادت یک نوجوان سنی در دفاع مقدس و یک مولوی اهل سنت را نشان از وحدت و همدلی برادران شیعه و سنی در دشوار ترین میادین دانست.
امام جمعه شهرستان سراوان افزود: در استان سیستان و بلوچستان ساحل، مرز، معدن، زمین های مستعد و مردمان کاری وجود دارد که مسئولینی که شعار دادند باید به شعارهای خود عمل کنند، دولت باید پای کار بیاید و شعار سال را محقق کند و از ظرفیت های بومی که در استان و کشور وجود دارد استفاده و بخش خصوصی را وارد گود کند تا مشکلات مردم رفع شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام رفعت و دین است، اظهار کرد: علی رغم دشمنی دشمنان، مردم در 22 بهمن با جوش و خروش به میدان آمدند که این به معنای دلداگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حضور پرشور مردم در این روز تو دهنی محکم به دشمن محسوب می شود.
وی تصریح کرد: مردم قصورات برخی از مسئولین را پای نظام نگذاشتند و جلوه ای از همبستگی، امید و دلدادگی را در این روز به نمایش گذاشتند و تجدید بیعت در 22 بهمن با ولایت انجام شد.
امام جمعه شهرستان سراوان در گوشه ای از سخنان خود خواستار برکناری انسان های شد که دست آنها به فساد و اختلاس آلوده است، و همچنین خواهان خدمت بیشتر مسئولین به مردم شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با  اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی دبیر کل حزب الله لبنان به دست رژیم غاصب کودک کش، گفت: در روزهای اخیر شاهد سرنگونی جنگنده f16 رژیم صهیونستی توسط سوریه بوده ایم که نشان از قدرت گروه مقاومت و وحشت و لرز این رژیم غاصب را دارد.
وی در پایان با اشاره به روز روحانیت دفاع مقدس، گفت: روحانیت در دنیای اسلام و انقلاب چهره شناخته شده ای است که جلودار بسیار از مسائل بوده است.

انتهای پیام/ الف.د
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 10541
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *