800
۰
بخشدار مرکزی شهرستان مهرستان خبر داد؛

سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان شهرستان مهرستان در پایتخت برگزار می شود

بخشدار مرکزی شهرستان مهرستان گفت:در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان، مهرستان جزء شهرستان های برتر شناخته شدکه امسال هم با هم افزایی ومشارکت بهتر نمایشگاهی با کیفیت هرچه تمام تر خواهیم داشت.
سومین نمایشگاه  توانمندی های روستاییان شهرستان مهرستان در پایتخت برگزار می شود
به گزارش شستون؛ به منظور حضور شهرستان مهرستان در سومین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر که در تهران برگزار می شود جلسه ای  با حضور دهیاران در محل بخشداری مهرستان برگزار شد.
 بخشدار مهرستان در  حاشیه این جلسه اظهار کرد: این نمایشگاه در اسفندماه سال جاری با حضور تمامی استان ها و شهرستان های کشور، دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمت رسانی به روستاها و مناطق عشایری، تولید کنندگان محصولات صنایع دستی و روستایی برپا می شود.
وی افزود : در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان، مهرستان جزء شهرستان های برتر شناخته شدکه امسال هم با هم افزایی ومشارکت بهتر نمایشگاهی با کیفیت هرچه تمام تر خواهیم داشت.
ناصر دُرازهی بیان داشت : پخت و پز غذاهای سنتی و محلی و اجرای مراسم آیینی در فضای مطبوع روستایی و همچنین برپایی سیاه چادر و نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه های غرفه شهرستان مهرستان در سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور خواهد بود.
وی گفت : برگزاری این  نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های روستاییان و همچنین هنرمندان می باشد.
 
 
انتهای پیام/ خ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 10564
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *