800
۰
در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان مطرح شد؛

هزینه 32 میلیاردی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سراوان/بیمارستان جدید سراوان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد نیاز اساسی مردم

فرماندار سراوان گفت: بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان سراوان برای احداث مراکز بهداشتی درمانی، خانه های بهداشت، تسهیلات زایمانی، پایگاه اورژانس، مرکز سرطانی و سایر بخش های مورد نیاز هزینه شده است.
هزینه 32 میلیاردی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سراوان/بیمارستان جدید سراوان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد نیاز اساسی مردم
به گزارش شستون، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار، مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت، طباطبایی معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و جمعی از مسئولین در سالن همایش بهورز برگزار شد.

در این مراسم درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با در راس عملکرد دولت، بهداشت و درمان برجستگی خاصی در کل کشور دارد، گفت: استان سیستان و بلوچستان با عقبه تاریخی که از شاخص های بهداشتی و درمانی خوبی برخوردار نبوده توانسته جایگاه خود را پیدا کند.

وی نیز اظهار کرد: در سال 93 که توفیق حضور در شهرستان را داشتم نبود پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی و کمبود متخصص در بیمارستان از مشکلات بزرگ این حوزه بود که افتخار امروز مدیران بهداشت و درمان تأمین و حضور پزشکان در شهرستان است.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه در پنج سال اخیر علاوه بر سهم بیمه در پرداخت هزینه های درمان، بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان سراوان برای احداث مراکز بهداشتی درمانی، خانه های بهداشت، تسهیلات زایمانی، پایگاه اورژانس، مرکز سرطانی و سایر بخش های مورد نیاز هزینه شده است، تصریح کرد: دولت با نگاه توسعه محور در سلامت و بهداشت گام برمی دارد و امیدواریم با ادامه این روند تحولی با شاخص های خوب در منطقه شاهد باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان جدید در حال احداث با بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی یکی از ضرورت ها و نیازهای اساسی مردم سراوان بزرگ است، یادآوری کرد: مسئولین حوزه بهداشت و درمان با تجهیز و تأمین پرسنل در بهره برداری آن تسریع انجام دهند.

فرماندار سراوان نیز صحت و سلامت در جامعه را دو بال توسعه جوامع عنوان کرد و بیان داشت: انسان ها در این بستر می توانند به پیشرفت و تعالی برسند و زندگی قابل قبولی را از آن خود سازند.


نارویی با قدردانی از زحمات، خدمات، تعامل سازنده، پیگیری و مساعی دکتر رضازاده و مهندس بزرگزاده در مباحث کلان مدیریتی شهرستان بالاخص در حوزه بهداشت و درمان، توضیح داد: امیدواریم مدیر جدید با بهره گیری از توان و ظرفیت منطقه و مسئولین کلان و استان منشأ تحول این حوزه را فراهم کند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم  از خدمات مهندس بزرگزاده و دکتر رضازاده قدردانی و دکتر یوسفی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان معرفی شد.




انتهای پیام / م.ش
 
 
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 11348
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *