800
۰

تهیه 100 مخزن 10هزار لیتری آب برای مردم خرمشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

تیم ویژه‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای بررسی و کمک‌رسانی به فرایند تأمین آب شرب مردم روستاهای خرمشهر و آبادان اعزام شد.
تهیه 100 مخزن 10هزار لیتری آب برای مردم خرمشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بروز مشکل جدی آب شرب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، تیم ویژه‌ای به‌نمایندگی از محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌سرپرستی مدیرعامل بنیاد برکت جهت بررسی و کمک‌رسانی به فرآیند تأمین آب شرب مردم روستاهای این دو شهر اعزام شد.
این گروه پس از بازدید از مناطق روستایی و صحبت با مردم و گروه‌های جهادی حاضر در مناطق روستایی که دچار مشکل آب شرب هستند و نیز با دریافت نظرات مسئولان شهری و روستایی ضمن انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری با فرمانداران شهرستان‌های خرمشهر و آبادان اقدام به تأمین 100 مخزن 10هزارلیتری آب شرب با درنظر گرفتن همه‌ استانداردهای فنی و بهداشتی لازم جهت استقرار در روستاهای این دو شهرستان نمود که طی روزهای آتی این مخازن پس از نصب و تحویل به دهیاران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و مشکل آب شرب را در بازه‌ میان‌مدت برطرف خواهد نمود.
گفتنی است علاوه بر این اقدامات؛ پس از اعلام نیاز مردم روستاها در مورد ضرورت تأمین آب شرب دام روستاییان جهت جلوگیری از تلف شدن دام و طیور، 12 تانکر با ظرفیت 200 هزار لیتر آب توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز وارد روستاهای شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شدند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 11354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *