خدمات آموزش کاربردی حسابداری و سواد مالی در شهرستان سراوان

14 تير 1397 ساعت 10:41

دوره ها و کارگاه های عملی آموزش حسابداری در امور اصول حسابداری، امور مالیاتی، محاسبات حقوق و... در شهرستان سراوان برگزار می شود.


به گزارش شستون؛ دوره ها و کارگاه های عملی آموزش حسابداری در تمامی امور مالی مانند اصول حسابداری ، تحریر دفاتر، حسابداری مکانیزه ( نرم افزارهای مالی )، امور مالیاتی، محاسبات حقوق  و دستمزد در شهرستان سراوان برگزار می شود.

دانشجویان، علاقمندان و فارغ التحصیلان حسابداری ، صاحبان مشاغل، کارکنان و هیات مدیره شرکت ها مخاطبین این دوره های آموزشی هستند.

در این دوره ها سعی در پرورش حسابدارانی شده است که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و یا هنوز دانشجو هستند که قصد ورود به بازار کار حسابداری را داشته و نیاز به تمرین این امور را دارند تا علم تئوری خود را تکمیل و به صورت پروژه ایی درآورند.

شرکت در این کارگاه ها به حسابداران تازه وارد کمک می کند که بدون داشتن نگرانی بابت آزمون و خطاهای حین کار به تجربه کافی دست پیدا کنند.

دوره های آموزشی شامل، آموزش نحوه ثبت شرکت ها، آموزش نحوه پلمپ دفاتر، آموزش نرم افزارهای حسابداری ( رافع. هلو)، آموزش قوانین و نرم افزار مالیاتی ( ثبت نام شماره اقتصادی ، اظهارنامه مالیاتی، معاملات فصلی، ارزش افزوده )، آموزش حسابداری حقوق، دستمزد و نرم افزار تامین اجتماعی و اداره مالیات، حسابداری اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل ( کاسبان، عمده فروشان، تجار، بازرگانان)، حسابداری انواع شرکت ها( تعاونی، خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی) و با ارائه گواهینامه معتبر می باشد.

شروع دوره ها از ۲۰ تیرماه می باشد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۰۲۹۹۷۱۲۷۵ با مدیریت بهرام زهی تماس حاصل کرده یا در شبکه های اجتماعی  تلگرام و واتساپ جهت اطلاع ارتباط برقرار کنند.


انتهای پیام/م.ش


کد مطلب: 11357

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11357/خدمات-آموزش-کاربردی-حسابداری-سواد-مالی-شهرستان-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir