امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

لازمه داشتن صبر مقابل فشارهای اقتصادی دشمن/ عفت عمومی در سیستان و بلوچستان مطلوب است

شستون , 15 تير 1397 ساعت 13:59

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: حمایت احزاب و جناح های مختلف جامعه از دولت در خصوص فشارهای اقتصادی که دشمن به وجود آورده است، بسیار زیبا بود.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مرادی به تمامی آحاد مردم توصیه کرد تا در تمامی مناسبات و مراسمات ملی و مذهبی حضور گسترده داشته باشند؛ به ویژه مناسبت هفته آینده یعنی شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) که حق به گردن جمیع مسلمانان و جمیع مذاهب دارد و از تمامی ارگان های دولتی، واحد های نظامی و انتظامی خواستار برگزاری مراسم سوگواری شهادت این امام بزرگوار به نحو احسن  شد.
وی در ادامه با اشاره به تفاوت میان مودت و محبت، افزود: محبت یعنی دوست داشتن قلبی، اما گاهی باید محبت را با راه های مختلف نشان داد که به آن مودت گفته می شود، یعنی بروز و ظهور عملی محبت.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان یکی از راه های بروز و ظهور مودت را تکریم و تعظیم مناسبت ها و ایام شادی ها و شهادت ها عنوان کرد که در این مراسمات معارف بیان  و به مرحله عملی رسد.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی به فرموده امام باقر (ع) و امام صادق (ع)، شیعیان را دژهای مستحکم و قلب های امانت دار، انسان های متین و وزین  دانست و در ادامه اضافه کرد: ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران که دارای مکتب و حکومت شیعه است نباید مقابل سختی ها و مشکلات اقتصادی  بهم ریزد و خدمات نظام و حکومت را نباید به خاطر چند فشار اقتصادی زیر سوال برد.
وی حمایت جناح ها و احزاب مختلف در کشور از دولت در خصوص فشارهای اقتصادی که دشمنان به وجود آورده است، را زیبا بیان کرد و به مردم توصیه کرد تا با این حکومت و دولت همراهی لازم را داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان صبر را یکی از ویژیگی های مومنین برشمرد و گفت: انسان در مصیبت ها و شادی ها باید صبر پیشه کند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به اینکه 21 تیرماه به عنوان روز عفت عمومی نامگذاری شده است، افزود: عفت در کلام و رفتار در جامعه، خانواده و مدیریت لازم است و بهتر است که افراد سخنان خود را با الفاظ زیبا بیان کنند و تمامی حقوق با سخن شیرین می توان گفت.
وی با بیان اینکه عفت در پوشش نیز لازم است، گفت: در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان سراوان وضعیت عفت عمومی مطلوب است ولی اگر مظاهر بی عفتی در جایی وجود دارد، مواظبت کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان در پایان به شهادت رسیدن فرمانده پاسگاه مرزی میل مرزی 139 منطقه جالق که حین گشت زنی  توسط گروهک ها و معاندین به درجه رفیع شهادت نائل آمد  را تبریک و تسلیت گفت.


انتهای پیام/ الف.د


کد مطلب: 11359

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11359/لازمه-داشتن-صبر-مقابل-فشارهای-اقتصادی-دشمن-عفت-عمومی-سیستان-بلوچستان-مطلوب

شستون
  https://shastoon.ir