800
۰
در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد:

اهتمام ورزیدن به تکریم ارباب رجوع در ادارات/ اتخاذ تصمیمات راهبردی در شورای فرهنگ عمومی

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه شهرستان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) سراوان برگزار شد.
اهتمام ورزیدن به تکریم ارباب رجوع در ادارات/ اتخاذ تصمیمات راهبردی در شورای فرهنگ عمومی
به گزارش شستون، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه شهرستان سراوان، جانشین فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، رئیس صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسیولین شهرستان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یک محور اساسی برای پاکی و نظافت ادارات است.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین معرفی اسلام ناب قیام کرد، افزود: از اعضای فعال ستاد احیای تجلیل شود تا انگیزه سازی در دیگر افراد ایجاد شود.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: ناهنجاری های موجود در جامعه بررسی و در جلسات بعدی جهت به سرانجام رساندن و رفع معضلات گزارش شود.  
سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان فر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به تکریم ارباب رجوع در ادارات توصیه کرد و گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد دستگاه های اداری شهرستان را افراد بومی تشکیل داده اند، انتظار می رود نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام به ورزند.
وی در ادامه خواستار ارایه پیشنهادات و نظرات اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ستاد احیا شد و افزود:  در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاهیان وارد عمل شوند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای عدم برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در سال جاری فقط یک بار برگزار شده است، انتقاد کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان می تواند در بسیاری از مسائل و آسیب های اجتماعی که در شهر رخ می دهد، تصمیمات راهبری اتخاذ کند.
جاودان فر با بیان اینکه مدیران و مسیولان خود را خادمان مردم بدانند، به مسیولین توصیه کرد تا زندگی نامه شهدا که بعضی از آنها نیز مدیر بوده اند، مطالعه کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، یادآور شد: از شهرداری انتظار می رود که در دهه اول محرم فضای شهر متناسب با این ایام، تغییر کند.



انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 11541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *