800
۰

خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد

خطر محرومیت سرخابی های فوتبال ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ رفع شد.
خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرصت ارسال مدارک باشگاه های فوتبال ایران به کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال به اتمام رسید و سهیل مهدی و مسئولان این کمیته از امروز یکشنبه بررسی هایشان را آغاز خواهند کرد تا نتیجه مستندات باشگاه ها را همراه با پیشنهاد هایشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) ارسال کنند.
مدیران باشگاه استقلال پس از تسویه با شاکیان و مختومه کردن پرونده بدهی های طلبکاران در نهایت تمامی مدارک مورد نیاز را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند و استقلالی ها پس از تکمیل مدارک طی چند روز گذشته و بعد از تاریخ 9 شهریور تمامی مدارک لازم را برای کسب مجوز حرفه ای به afc ارسال کردند و آنها این کار را از طریق فدراسیون فوتبال انجام دادند.
خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد
مسئولان باشگاه استقلال پس از جلسات گوناکون با طلبکاران در نهایت توانستند پرونده افرادی که در فیفا شکایت علیه استقلال داشتند را مختومه تا از خطر محرومیت فرار کنند .
با این وجود استقلالی ها با تکمیل مدارک و تسویه با طلبکاران مشکلی برای کسب مجوز حرفه ای ندارند و مدیران باشگاه به خوبی توانستند از این محرومیت بگریزند تا مشکلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دامن گیر آنها نشود.
مدیران استقلال 22 تا 23 پرونده شاکی را تسویه کردند تا برای حضور در رقابت های آسیایی مشکلی نداشته باشند .
پرسپولیس با جنجال به توافق رسید/ پادر میانی مسئولان فوتبال  کار ساز شد
باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اما از ترفند ها و راه های مختلفی برای رسیدن به توافق به شاکیان خود استفاده کرد تا بتواند به عنوان قهرمان دور قبلی لیگ برتر فوتبال  کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.گفتنی است باشگاه در آخرین روز های مهلت داده شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تکاپوی فراوانی برای حل مسائل خود با شاکیان افتاد.به گفته مسئولان این باشگاه ، سرخپوشان توانسته اند تا زمان مقرر بیشتر از 100 پرونده مالی را فیصره کرده و با تسویه و یا دریافت برگ تسویه از آن بتواند برگی از پرونده سنگین مطالبات مالی خود بکاهد.البته از پیگیری مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر کشورمان برای دریافت این چنین رضایت ها میان تیم پرسپولیس و طلبکاران نباید قابل بود چرا که با پادرمیانی این افراد بسیاری از مطالبات بخشیده و یا با استفاده از نظرها و راه حال های پیشنهادی برطرف شد.
در این مسیر اما مسئولان باشگاه  پرونده های پیچیده با افرادی همچون مسعود  همامی ، محمد امین آرام طبع و علی دایی را حل و فصل کرده و با تمامی این افراد حقوقی به توافق رسیدند .مسئولان باشگاه پرسپولیس توانستند در آخرین ساعات باقی ماند مبلغ مطالبه 220 میلیون تومانی آرام طبع را با ارائه یک چک ضمانت دار به این بازیکن از بین برده  و با او به تسویه مالی برسند.همچنین مسعود همامی نیز به توافق نسبی با مسئولان این باشکاه دست یافت و با بخشش مبلغی نزدیک به 300 و چند میلیون تومانی از مطالبه خود سرانجام تصمیم بر آن گرفت تا به توافق نسبی با باشگاه  پرسپولیس تهران دست یابد.
خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد
پرونده سنگین علی دایی فردا به پایان خواهد رسید
گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس از مدت ها پیش توانسته بودند با علی دایی ، مربی سابق این تیم به توافق برسند و مبلغی نزدیک به 1 میلیارد تومان از مطالبه 3 میلیارد تومانی او را واریز کنند.با این اوصاف دایی با مسئولان این باشگاه مردمی به توافق رسیده و تنها به دنبال پرداخت مبلغ مالیات خود از سوی این تیم است.مالیاتی که می بایست طبق قرار داد از سوی سرخ پوشان در زمان هدایت او پرداخت می شده اما با ندانم کاری مسئولان وقت ، پرداخت نشده و حالا اما به دردسری بزرگ برای این تیم تبدیل شده است.همچنین گفته می شود مسئولان این تیم پرونده درخواستی کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم پرسپولیس را آماده ، دسته بندی و ترجمه کرده و در زمان مقرر به afc ارسال کرده اند تا دیگر مشکلی برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نباشد.
این درحالی است که در آخرین ساعات باقی مانده باشگاه ها برای ارسال مدارکشان به کمیته صدور مجوز حرفه ای وکیل محمد قاضی، مهاجم اسبق پرسپولیس و فعلی پیکان با اعلام شکایت او از سرخ پوشان پایتخت به AFC از تماس نگرفتن مدیران پرسپولیس با قاضی برای پرداخت مطالبات این بازیکن با وجود ثبت شدن شکایتش در کمیته صدور مجوز حرفه ای خبر داده بود.
حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تهران درباره این ادعای وکیل محمد قاضی گفت:ممکن است برخی بازیکنان پس از زمان مشخص شده مدارکی مبنی بر طلبکاری را به باشگاه ارائه کرده و به دنبال مطالبات خود باشند اما این موضوع مشکلی برای حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نخواهد کرد.آن ها می توانند به باشگاه بروند و با پیگیری پرونده و تحلیل و بررسی آن طلب خود را دریافت کنند. طبق لیست ارائه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا،با تمامی افراد به توافق دست یافته ایم.
مهدی: مهلت ارسال مدارک باشگاه‌ها به اتمام رسید/ نتیجه بررسی‌ها و پیشنهادمان را به AFC ارسال می‌کنیم
همچنین سهیل مهدی، مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال درباره اتمام فرصت باشگاه ها برای ارسال مدارک شان بیان کرد: مهلت ارسال مدارک باشگاه ها به اتمام رسید و تمامی باشگاه ها تاکنون، مستندات شان را ارسال کردند و ما نیز از امروز ( یکشنبه ) مدارک را بررسی خواهیم کرد.
خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد
او افزود: باید ۸۰ - ۹۰ مدرک را بررسی کنیم، بخوانیم اما فرصت ارسال مستندات برای باشگاه ها به اتمام رسید و پس از بررسی ها، تصمیم گیری می کنیم و پیشنهادات را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) ارسال خواهیم کرد.
مهدی در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم و آنها بیان کردند که تمامی مدارک ها ارسال کردند و ما باید بررسی کنیم که آیا این اتفاق رخ داده یا خیر. تا لحظه آخر با باشگاه ها در تماس بودیم  تا مدارک شان را ارسال کنند و قرار است از امروز ( یکشنبه ) بررسی ها را آغاز کنیم. حدود یک ماه طول می کشد تا مدارکی همچون ترجمه، صورت حساب ها و ... بررسی کنیم و سپس به AFC ارسال خواهیم کرد.
مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تعداد پرونده ها و مدارک زیاد است و باید تک به تک آنها را بررسی کنیم، سپس نتیجه و پیشنهاد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کنیم و اگر آنها مدرکی از ما بخواهند، ارائه و اگر نخواستند، پیشنهاد ما را رد و یا قبول خواهند کرد و تکلیف مشخص می شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 11810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *