800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

امر به معروف و نهی از منکر ستون کار برای پیشرفت در بندگی است

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ستون کار برای پیشرفت در بندگی مقابل خالق است.
امر به معروف و نهی از منکر ستون کار برای پیشرفت در بندگی است
به گزارش شستون، جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از مسیولین و اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان با امام جمعه این شهرستان به منظور گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در این دیدار ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: امید می رود این ایام که بسیار ارزشمند است را به درستی پاسداری کنیم و بهره مندی مناسب انجام شود.
وی افزود: امام حسین (ع) هنگام عزیمت به دشت کربلا فرموده است که بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی خود که اصلاح اموراتی که پیامبر برای عبادت و بندگی بندگان خداوند متعال آورده که مشکلاتی در اندیشه، اعمال و افکار آن زمان ایجاد شده بود، این سفر را آغاز می کند که باید در این برهه از زمان به این موضوع توجه شود.
امام جمعه شهرستان سراوان در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد:  در آن زمان انحرافاتی در احزاب، گروه ها و افکار به وجود آمد که خارج از دین، واقعیت و حقیقت بود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: امام حسین (ع)  امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دلایل سفر خود اعلام می کند که زمانی اصلاح صورت می گیرد که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود و به عنوان مسلمان وظیفه داریم به این دو فریضه مهم عمل کنیم.
وی به حضار توصیه کرد تا هرکس به صورت فردی در اجتماع و گروه این دو فریضه مهم را در ادارات نظام اسلامی اجرا کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ستون کار برای پیشرفت در بندگی مقابل خالق است.
حجت السلام و المسلمین بامری اذعان کرد: نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشیم و افرادی صاحب کمال و رشد می شوند که به این دو فریضه مهم توجه داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 11842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *