800
۰
در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سراوان مطرح شد:

تضعیف دستاوردهای انقلاب با القای ناامیدی در مردم توسط دشمن/ رهبری و مدیریت حضرت امام خمینی(ره) مهم ترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی رهبری و مدیریت حضرت امام خمینی (ره) بود که باید عوامل پیروزی در این جنگ میان جوانان ترویج داده شود.
تضعیف دستاوردهای انقلاب با القای ناامیدی در مردم توسط دشمن/ رهبری و مدیریت حضرت امام خمینی(ره) مهم ترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود
به گزارش شستون، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سراوان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه اهل تشیع و اهل سنت، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین، ریش سفیدان و جمعی از مردم و مسیولین صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور سال جاری در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به جنگ روانی که دشمن برای تضعیف روحیه در مردم راه اندازی کرده است، گفت: دشمن قصد دارد با القای نا امیدی در مردم، ایجاد یأس، بزرگ نمایی مشکلات دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تضعیف کند.
وی با بیان اینکه هر فردی تخم نا امیدی و نفاق را بین مردم پراکنده کنده، به نظام خیانت کرده است، افزود: کشور دارای منابع عظیم است و نا امید کردن مردم هدف دشمن می باشد.
فرمانده سپاه سراوان راه اندازی جنگ اقتصادی را از دیگر جنگ های عنوان کرد که دشمن با گسترش تحریم ها و در تنگناه قرار دادن ملت ایران قصد تضعیف انقلاب و نظام را دارد و به مردم توصیه کرد تا در این زمینه ملت با هوشیاری بیشتر داشته باشند.
پودینه گفت: شعار هفته دفاع مقدس سال جاری «ما توانسته ایم» قرار دارد که یادآور  این است که در دوران دفاع مقدس با دست خالی با وجود اختلافات داخلی و جنگ داخلی با نگاه به نیروهای داخلی، حرکت انقلابی، جهادی و کمک از جوانان و ملت جنگ را اداره کنیم.
سرهنگ پاسدار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه شهدا و صبر و بردباری شهدا، ایثارگران و جانبازان ادامه دارد، گفت: زمانی جنگ به کشور تحمیل شد که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده و جهان به دو بلوک بزرگ شرق و غرب تقسیم شده بود و ابر قدرت ها جهان از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار هراس داشتند.
وی افزود: ابر قدرت شرق و غرب به دنبال کشوری بودند که برای جنگ با ایران دارای انگیزه باشد و عراق که در بلوک شرق قرار گرفته بود به دلیل اینکه عقده بزرگی به اعراب را داشت برای آنها بهترین گزینه بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن به دلیل وجود مشکلات سیاسی، نظامی و اجتماعی فکر می کرد در ۱۵ روز می تواند ایران را اشغال کند اما با تدابیر و مدیریت حضرت امام خمینی (ره) و ایجاد اتحاد و همبستگی میان نیروهای نظامی، مقابل دشمن ایستادگی کردیم.
فقیری هدف از حمله به ایران را سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران دانست چرا که که از لحاظ ایدئولوژیک، سیاسی و تمدن بر مرتجعین خطرناک محسوب می شد.
وی تجزیه خوزستان و الحاق آن به عراق، لغو قرارداد ۱۹۷۵، اشغال سواحل شمال ایران، تصاحب جزایر سه گانه و کسب رهبری جهان عرب را از دیگر اهداف جنگ علیه ایران برشمرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رهبری و مدیریت حضرت امام خمینی (ره)، انسجام بین نیروهای نظامی و انتظامی، وحدت و همراهی مردم، خروج ترس، رعب و وحشت از میان مردم، ولایت پذیر، نقش مردم در پشتیبانی از ولایت، ابتکار و خلاقیت در جنگ تحمیلی، همبستگی ملی و تحقیر کردن صدام از جمله عوامل پیروزی در دفاع مقدس عنوان و خاطر نشان کرد: باید عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی را میان جوانان تقویت کنیم چرا که صدام به عنوان نماینده کفر و ایران به عنوان نماینده اسلام در جهان معرفی شد.
فقیری خاطر نشان کرد: امروز دشمن جرعت ندارد از لحاظ نظامی با ایران مقابله کنند اما در این برهه از زمان جنگ دشمن چهره جدید به خود گرفته و جنگ بی قاعده را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.
وی جنگ اقتصادی و بزرگ نمایی مشکلات بومی را از جمله هدف های دشمن در راستای ناامید کردن مردم ایران بیان کرد و یادآور شد: ۳۰ درصد مشکلات امروزه مربوط به تحریم می شود اما ۷۰ درصد دیگر مربوط به سوء تدبیر مسیولین است که باید با از خودگذشتگی و مردم داری برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 11907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *