800
۰
در جمع علما مطرح شد؛

کمبود کارگر با رونق بازار سوخت در سراوان/بسیج آمادگی کمک به افراد کم برخوردار را دارد

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در شهرستان سراوان با کمبود کارگر روبرو هستیم و بازار سوخت مشکلات و مسائلی را در زمینه ساخت و ساز را ایجاد کرده است.
کمبود کارگر با رونق بازار سوخت در سراوان/بسیج آمادگی کمک به افراد کم برخوردار را دارد
به گزارش شستون؛ به مناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با مولوی عبدالکریم حسین پور مسئول حوزه علمیه عین العلوم شهر گشت و جمعی از علما و مدرسین دیدار کرد.
 
سرهنگ محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و ایام ربیع گفت: بسیج این آمادگی را دارد، که به افراد کم برخوردار و کشاورزان در شهر گشت کمک های شایانی انجام دهد.
 
وی بیان کرد: 22 واحد مسکونی که تعدادی از آنها در جالق ساخته شده در اختیار محرومین قرار گرفته و چهار واحد جدید در حال ساخت است که با همکاری کمیته امداد و سپاه به مددجویان تحویل داده می شود.
 
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به آتش سوزی های مکرر در شهر گشت که زیان های زیادی به کشاورزان وارد کرده، افزود: هرس نخیلات افراد محروم در این زمینه می تواند نقش مهمی در جلوگیری از آتش سوزی شود.
 
وی اظهار کرد: سپاه با همکاری شهرداری در جمع آوری پسماند نخیلات افراد و باغداران کم برخوردار هزینه کارگران را پرداخت می کند.
 
پودینه یاد آوری کرد: در شهرستان سراوان با کمبود کارگر روبرو هستیم و بازار سوخت مشکلات و مسائلی را در زمینه ساخت و ساز را ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/م.ش
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 12539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *