800
۰

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سراوان در پی جنایت تروریستی ۱۵ آذر ۹۷ چابهار

بسیج دانشجویی شهرستان سراوان در پی جنایت تروریستی 15آذر ماه سال جاری در چابهار با انتشار بیانیه، این حادثه را محکوم کرد.
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سراوان در پی جنایت تروریستی ۱۵ آذر ۹۷ چابهار
به گزارش شستون، در پی جنایت ترویستی 15آذر ماه سال جاری در چابهار و به شهادت رسیدن دو تن از هموطنان و زخمی شدن شماری از شهروندان چابهاری، با انتشار بیانیه، این حادثه تروریستی را محکوم کرد. 
 
متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
                                 بسم الله الرحمن الرحیم 
 
"در نهاد و سرشت آمریکا، کینه و دشمنى با اسلام ناب محمدى(ص) موج میزند. آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنند، چراکه اسلام و کتاب و سنت، را خار راه خود و مانع از چپاولگریشان میدانند، چراکه ایران با پیروى از همین کتاب و سنت بود که در مقابل آنان به‏ پاخاست و انقلاب نمود و پیروز شد."
امام خمینی(ره)
 
با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای استعمارگر که منافع خود در منطقه را رو به زوال می دیدند، از همان روزهای ابتدایی پیروزی ، به مقابله با انقلاب اسلامی از طرق مختلف( حمایت از گروهای تروریستی، تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم های ظالمانه و...) پرداختند.
و حال آنکه کشورهای استعمارگر از یک سو دست خود را از ایران قطع شده  و از سویی دیگر منافع خود در  غرب آسیا را بیش از پیش در خطر می بینند. با توسل به دلار های بادآورده برخی کشورهای مرتجع منطقه، از طریق عوامل تکفیری سعی در مقابله با ایران اسلامی و بر هم زدن وحدت مردم در گوشه و کنار ایران را دارند.
اما از آنجایی که دشمنان انقلاب اسلامی از جمله کوته فکران دوران می باشند با خیال اینکه با اقدامات تروریستی چون "جنایت ۱۵ آذر ۹۷ چابهار " می توانند به اهداف ظالمانه خود دست یابند،
 اما فارغ از اینکه خون مردم شیعه و سنی در این استان از زمان مبارزه با استعمار پیر «انگلستان»، با هم آغشته شده است. لیک با آغشته شدن خون شهیدان ناصر‌ درزاده و داریوش رنجبر با یکدیگر، مردم این منطقه بیش از پیش در مسیر آرمانخواهی و ظلم ستیزی با محور وحدت و یکپارچگی امت اسلامی حرکت خواهند کرد.
این حادثه نه تنها خللی در وحدت مردم غیور استان سیستان و بلوچستان ایجاد نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن وحدت و یکپارچگی مردم این خطه از سرزمین اسلامی خواهد شد.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سراوان این حادثه کور تروریستی را محکوم کرده و به خانواده  شهدای این حادثه تبریک و تسلیت گفته، و از خداوند متعال بهبودی مجروحین این حادثه را مسالت می نماید.
 
والسلام علی من التبع الهدی
 
 
 
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 12758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *