800
۰

بوییدن جوراب بدبو مرد جوان را به دردسر بزرگی انداخت! + فیلم

مرد جوان که به طور مرتب پس از پایان کار روزانه عادت داشت جوراب خود را بو کند، به دردسر عجیبی افتاد.
بوییدن جوراب بدبو مرد جوان را به دردسر بزرگی انداخت! + فیلم
 به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اعتیاد به یک عادت بد موجب بستری شدن مرد جوان چینی در بیمارستان شد. این مرد 37 ساله که عادت داشت تا در پایان کار روزانه خود جورابش را بو کند، بر اثر ابتلا به عفونت شدید ریه در بیمارستان بستری شد.
"پنگ" که اهل شهر " ژانگژوئو" در استان فیوجیان چین است، هر روز پس از اتمام کار و بازگشت به منزل عادت داشت جورابی که در طول روز پوشیده  را ببوید. این عادت مضر که به صورت روزانه توسط این مرد جوان تکرار می‌شد، او را به دردسر بزرگی انداخت. بنا بر تشخیص پزشکان بیمارستان، بر اثر استشمام عمیق جوراب‌های کثیف، نوعی قارچ به سراسر ریه بیمار سرایت کرده بود.
دکتر "مای ژائوانینگ" در این باره گفت: "این عفونت می تواند به دلیل استراحت ناکافی بیمار در منزل نیز ایجاد شده باشد، چون بیمار مجبور بود پس از اتمام کار در خانه مراقب فرزندش هم باشد و در نیتجه سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده است."
این مرد جوان در بیمارستان معالجه شد و بنا به گفته پزشکان به زودی بهبودی خود را باز خواهد یافت.
اما انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی چین با واکنش جالب برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "من هم بعد از اتمام کار روزانه‌ام این کار را انجام می‌دهم اما دلیل من این است که می‌خواهم بدانم می‌توانم جورابم را برای یک روز دیگر بپوشم؟"
کاربر دیگری هم نوشت: "من هم چنین کاری را انجام می‌دادم اما حالا قول می‌دهم پس از اتمام کارم بدون آنکه جورابم را بو کنم، آن را بشورم."
گفتنی است؛ پس از انتشار این خبر، هشتگ "عفونت ریه بر اثر بو کشیدن جوراب بدبو" روز جمعه بیش از 65 میلیون بار در سایت Weibo داغ شد.
 
 
 
 
00:0001:20
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 12880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *