800
۰
با حضور جمعی از مسئولین؛

مدرسه 6 کلاسه تیز هوشان قلم چی در سراوان افتتاح شد+تصویر

مدرسه 6 کلاسه تیز هوشان قلم چی با مشارکت کانون علمی فرهنگی قلم چی و سازمان نوسازی در شهرستان سراوان افتتاح شد.
مدرسه 6 کلاسه تیز هوشان قلم چی در سراوان افتتاح شد+تصویر
به گزارش شستون، سی و یکمین مدرسه قلم در شهرستان سراوان با حضور کاظم قلم چی بنیانگذار کانون علمی فرهنگی قلم چی، امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
 مدرسه 6 کلاسه قلم چی که در مقطع متوسطه دوم دایر شده  با مساحت یک هزار و 340 متر مربع و با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان در خیابان سید قطب شهرستان سراوان افتتاح شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مردم شهرستان سراوان دارای خصوصیات ویژه در بحث جبلان فکری و شعر بسیار سرشار هستند.
 وی با بیان اینکه سراوان دارای مردمانی مومن، باهوش، انقلابی، وطن دوست و وطن پرست است، افزود: افتتاح چنین مدارسی در سطح شهرستان سراوان زمینه ساز پرورش انسان های شایسته است.
 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در آن سوی مرزها آشفتگی و آلودگی هایی  وجود دارد که اگر فضا برای تربیت و هدایت فرزندان ایجاد نشود، آلودگی های ایجاد شده توسط دشمنان گریبانگیر کل جامعه بشری می شود و هدایت گری درست از بین خواهد رفت.
کاظم قلم چی بنیانگذار کانون علمی فرهنگی قلم چی آموزش را یک عامل تعیین کننده دانست و گفت: تلاش برای کسب علم ، دانش و آگاهی مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان مایه مسرت است.

ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم گفت: انقلاب بزرگی درعرصه علمی و طوفان علمی در سراوان در کنکور 97 رخ داده است که با هدف گذاری با اعتماد به نفس دانش آموزان منجر به کسب رتبه های دو رقمی شد.
 
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 12904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *