800
۰

واکنش نتانیاهو به اتهامات فساد مالی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی که به طور زنده از تلویزیون این رژیم پخش شد بار دیگر اتهامات فساد مالی علیه خودش را رد کرد.
واکنش نتانیاهو به اتهامات فساد مالی
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی که به طور زنده از تلویزیون این رژیم پخش شد بار دیگر اتهامات فساد مالی علیه خودش را رد کرد.
مقامات پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بودند، تفهیم اتهامات نتانیاهو به سه مرحله تحقیقات درباره ارتکاب وی به فساد مالی بر می‌گردد، اما مسئولیت تصمیم گیری درباره ارائه اینگونه اتهامات با اویچای مندلبلیت، دادستان کل است که دست نشانده خود اوست.
ماه گذشته، مقامات پلیس اسرائیل با اشاره به اتهامات دریافت رشوه از سوی نخست وزیر اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو از ارتباط خود با شرکت بزرگ مخابراتی بزک برای ایجاد تغییرات مقرراتی به ارزش صد‌ها میلیون دلار در ازای پوشش مطبوعاتی مثبت از سایت اخبار این شرکت سو استفاده کرده است.
پلیس اسرائیل تاکید کرد، اسناد و مدارک مناسبی برای اتهامات نتانیاهو و همسرش سارا درباره دریافت رشوه، کلاهبرداری و تضعیف اعتماد عمومی وجود دارد.
درخلال روند تحقیقات، سه نفر از دستیاران ارشد نتانیاهو در جایگاه شهود دولتی، علیه وی شهادت دادند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 13174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *