800
۰
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مطرح کرد؛

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی+ دفترچه

آشنا گفت: متقاضیان شرکت در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا ساعت ۲۴ امشب برای ثبت‌نام مهلت دارند.
امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی+ دفترچه
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با اشاره به ادامه داشتن زمان ثبت‌نام در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه ۹ بهمن ماه)، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند. 
وی ادامه داد: ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب سه شنبه ۹ بهمن ماه برای ثبت نام در آزمون مهلت دارند.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی بیش از ۴۶۰۰ نفر می‌باشد و متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه مراجعه کنند.
آشنا با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: به متقاضیان ثبت نام پیشنهاد می‌شود تا در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به تغییرات ایجاد شده در سامانه و دفترچه اشاره و عنوان کرد: برخی مشاغل به تعدادی از شهرها اضافه شده‌اند و اصلاحیه آن در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس است، لذا متقاضیان باید پیش از ثبت نام به سایت مراجعه نموده و دفترچه را کامل مطالعه کنند.
براساس این گزارش دفترچه راهنمای آزمون ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شده و متقاضیان می توانند جهت دانلود دفترچه اینجا کلیک کنند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 13372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *