800
۱
در ایام الله دهه فجر انجام می شود؛

بهره برداری ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۴۶۴ میلیارد ریال در سراوان/ افتتاح بزرگ ترین کارخانه فرآوری خرما شرق کشور در جالق

در ایام الله دهه فجر ۱۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ یر ۴۶۴ میلیارد ریال در شهرستان سراوان افتتاح و مورد بهره برداری می رسد.
بهره برداری ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۴۶۴ میلیارد ریال در سراوان/ افتتاح بزرگ ترین کارخانه فرآوری خرما شرق کشور در جالق
به گزارش شستون، درویش نارویی فرماندار سراوان در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: باید شور انقلابی را در جامعه حفظ کنیم چرا که اگر شور انقلابی در جامعه به وجود نمی آمد منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی و غلبه بر قدرت های شرق و غرب نمی شد.

وی افزود: بخش اعظم جامعه با نوع رفتار و تلاش مسئولین نسبت به مردم و جامعه بستگی دارد و با حاکم کردن نگاه انقلابی در رویکرد های خود، با صداقت و انگیزه وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

فرماندار سراوان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال، اضافه کرد: جوانان اوضاع قبل از انقلاب را درک نکرده اند، وظیفه داریم برای مدیریت نسل جوان که دارای نگاه متفاوت هستند با فضا سازی و بستر سازی مناسب و مدیریت جدی و هوشمندانه، انقلاب را بازگو کنیم.

نارویی خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶۴ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان، اشتغالزایی، برق رسانی، آب رسانی و فضای آموزشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با توجه به در دست اجرا بودن ۴۰۰ کلاس درس در سراوان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس، از افتتاح پروژه فرآوری و بسته بندی خرما با یک مجموعه سردخانه با ظرفیت سازی برای نگهداشت خرما با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان  در بخش جالق  شهرستان خبر داد.

فرماندار سراوان با بیان اینکه کارخانه فرآوری و بسته بندی خرما کمک به توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و کشاورزان می کند، به آذین بندی شهر در ایام الله دهه فجر با رعایت ایام فاطمیه، برگزاری برنامه ها با حفظ حرمت عزای حضرت فاطمه (س) و مشارکت همه جانبه مسئولین در برنامه ها و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

انتهای پیام/الف.د 
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 13378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *