800
۰

اولین یادواره مردمی «قاسم زنده است» در زابل برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی گفت: یادواره شهید حاج «قاسم میرحسینی» و شهدای منطقه سیستان، ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی شهر زابل برگزار می‌شود.
اولین یادواره مردمی «قاسم زنده است» در زابل برگزار می‌شود
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، علیرضا کیخا اظهار کرد: امسال ۳ مراسم محوری تحت عنوان یادواره «قاسم زنده است» به منظور بزرگداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در شهرستان های زابل، ایرانشهر و زاهدان برگزار می شود.
 
سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی افزود: از همین رو اولین یادواره شهید حاج «قاسم میرحسینی» و شهدای منطقه سیستان، ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی المهدی (عج) شهر زابل برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه شجاعت، بصیرت و معرفت از ویژگی‌های بارز شهید میرحسینی بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار یک ویژگی بسیار مهم دیگر هم داشت که آن مردمی بودن است.
کیخا تصریح کرد: از همین رو با توجه به این ویژگی شاخص شهید میرحسینی امسال جمعی از جوانان سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند تا چند یادواره کاملاً مردمی را برای شهید حاج قاسم میرحسینی برگزار کنند.
 
وی گفت: از همین رو اولین یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و شهدای منطقه سیستان با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه قشر نوجوان و جوان در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری در مصلی زابل برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری یادواره مشابهی با محوریت شهید میرحسینی و شهدای شهرستان ایرانشهر در تاریخ  ۲۵ بهمن‌ماه در ایرانشهر بیان کرد: در نهایت نهم اسفندماه سومین یادواره مردمی شهید میرحسینی به عنوان اختتامیه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 13437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *