800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

دشمن به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه در سیستان و بلوچستان است/ در نشست ورشو انتظار هیچ معجزه ایی برای اسرائیل و آمریکا نیست

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: : دشمنان لکه ننگ دیگر بر پیشانی خود گذاشتند، دشمنان به دنبال ایجاد نا امنی و ایجاد تفرقه در استان سیستان و بلوچستان هستند.
دشمن به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه در سیستان و بلوچستان است/ در نشست ورشو انتظار هیچ معجزه ایی برای اسرائیل و آمریکا نیست
به گزارش شسنون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران روز جمعه با اشاره به اینکه حادثه ترویستی در جاده خاش_زاهدان دلها را رنجاند، اظهار کرد: این جنایت دست پلید و شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی ایران را رو کرد.

 وی افزود: در ایامی که عزتمندی انقلاب اسلامی و شکوه مردم ایران به نمایش گذاشته شد، دست به حرکت شیطانی زدند که مرزداران غیور انقلاب و شهرستان، پاسداران عزیز انقلاب که پاسداری از مرزها و ارزش ها می کردند را با شهادت رسادند.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه برای دین خدا جوانان زیادی را فدا کرده ایم، اضافه کرد: دست ناپاک، پلید و شیطانی دشمن جوانان پاک و دلداده انقلاب را به شهادت رساند.

حجت السلام و المسلمین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران روی قله های بلند عزتمندی ایستاده است، خاطر نشان کرد: دشمنان لکه ننگ دیگر بر پیشانی خود گذاشتند و به دنبال ایجاد نا امنی و ایجاد تفرقه  در استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی یادآور شد: چنین افرادی که به اسم دین در جاهایی خطا و خیانت می کنند مزدوران آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب هستند که به زودی ریشه کن خواهند شد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: سردمداران مزدور فرصت طلب و فاسد مانند اسرائیل، آل سعود و آمریکا به برکت خون شهدا و طبق وعده الهی به ذلت خواهند افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به حضور باشکوه مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن شکوهی دیگر و جلوه ای از عظمت ایران اسلامی  را به نمایش گذاشت و شکست دشمن را به دنبال داشت.

وی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تو دهنی دیگر به دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمنان با چهل سال توطئه و دشمنی در صدد بودند تا جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار نشود اما جشن پیروزی انقلاب با شکوه تر از همیشه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سراوان تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام، نمایش قدرت و افزایش اتحاد ملت مقابل تهدید دشمنان و زمان شناسی ملت را از پیام ها و پیامد حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب عنوان و تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادن که قصور برخی از مسئولین را که نتوانستند به خوبی مشکلات معیشتی را حل کنند، پای اساس انقلاب نگذاشتند و ملت به دلیل فشارهای اقتصادی تسلیم دشمن نمی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: میان کشورهایی که در نشست ورشو حضور دارند اختلافاتی وجود دارد اما این را همه باید بدانند انتظار هیچ معجزه ایی برای اسرائیل و آمریکا در این نشست نیست.

وی با توجه به اینکه مسیر انقلاب به درستی مشخص است، گفت: در دنیا انقلاب اسلامی طرفداران زیادی دارد، با چهار کشور بی پایه که مردم خود آن کشور ها آنها را قبول ندارند، نمی توانند کاری از پیش ببرند.
 
انتهای پیام/الف.د
 
 
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 13532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *