800
۰
با صدور پیامی ؛

قرارگاه شهید سجاد سراوان شهادت جمعی از پاسداران و حافظان امنیت کشور را تسلیت گفت

قرارگاه شهید سجاد شهرستان سراوان در بیانیه ای حادثه تروریستی و شهادت جمعی از هم وطنان و پاسداران غیور و حافظان امنیت کشور را تسلیت گفت.
قرارگاه شهید سجاد سراوان شهادت جمعی از پاسداران و حافظان امنیت کشور را تسلیت گفت

به گزارش شستون، قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان در بیانیه ای  حادثه تروریستی و شهادت جمعی از هم وطنان و پاسداران غیور و حافظان امنیت کشور را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ  ﺷﻮﻧﺪ .(١٦٩)

 
دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری ازامنیت_مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند.
امام خامنه ای (مد ظله العالی )
۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷
 
در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دست پلید اجانب از آستین گروهک های خود فروخته، فرومایه و فریب خورده بیرون آمد و ۲۷ نفر از فرزندان جان بر کف مرزبان امنیت وطن را به شهادت رساندند و ۱۲ نفر از آنان را مجروح و جانباز کردند تا شیرینی حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به کام ملت غیور ایران را تلخ کنند اما غافل از این بودند که ملت ما ملت شهادت و عاشوراست و شهادت را افتخاری با شکوه میدانند.
شما ناپاکان فقط جسم برادران ما را گرفتید اما روح حماسی و انقلابی این پاسداران در وجود ما حضور دارد و  ذره ای از این انقلاب و رهبر عزیزمان دست بر نخواهیم داشت .
 
ما سربازان امام خامنه ای (مد ظله العالی ( در قرارگاه شهید سجاد با قدرت راه برادران خودمان را ادامه می‌دهیم و به خانواده عزیز این شهدا می گوییم که ما را در غم خود شریک بدانند و بدانید که ما تا زمانی که انتقام خون برادرانمان را از این  دشمنان انقلاب نگیریم از نفس نخواهیم ایستاد و ادامه دهنده راه شهدای شما خواهیم بود .
 
ما جان خود را در راه حفاظت و پاسداری از این انقلاب و ملت عزیزمان می دهیم تا مبادا دست ناپاک دشمنان به این خاک پاک برسد و به ملت عزیزمان آسیبی برساند. به راستی  که خون این عزیزان زمینه ساز ظهور مهدی فاطمه (عج ) خواهد بود .
 
 
فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شهید سجاد 


انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 13544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *