800
۰
در خطبه های نماز جمعه سراوان مطرح شد:

بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ و ریل هدایت جامعه است/ هشدار جدی امام جمعه سراوان به مسئولین نظارتی

امام جمعه شهرستان سراوان ضمن هشدار جدی به مسئولین نظارتی در شهرستان سراوان گفت: انتظار می رفت پس از تذکرات لازم در جلسات مختلف، نظارت بر بازار بیشتر شود و اگر این روال ادامه یابد در روزهای آینده لیست مسئولین مربوطه خوانده و علیه آنها شعار خواهیم داد.
بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ و ریل هدایت جامعه است/ هشدار جدی امام جمعه سراوان به مسئولین نظارتی
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به ولادت با سعادت امام باقر (ع) اظهار کرد: به برکت مجاهدت های امام باقر(ع)،  در دنیای اسلام گنجینه های گرانبهای علمی مختلف وجود دارد که تقریبا می توان آغاز نهضت علمی را زمان این حضرت دانست.

 وی افزود: ماه رجب ماه ریزش برکات و رحمت پروردگار عالم است، ماهی است که دروازه های رحمت الهی گشوده می شود.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: ماه رجب از ایامی است که باید به خوبی به آن توجه کرد چرا که رجب ماه عبادت و بندگی و دروازه ورود به شعبان و رمضان است.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک دستورالعمل، چراغ راه و ریل دقیق دانست که ویژیگی هایی دارد که از زبان و قلم دلسوزترین، پاک ترین، عالم ترین و با تجربه ترین فرد در بعد سیاسی در عالم امروز منتشر شده است.

 وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به خوبی در منشور گام دوم انقلاب، افق و چشم انداز را بیان فرموده اند که باید با چشم بینا به این بیانیه عمل کنیم تا دچار انحراف نشویم.

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به چهل سال دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: دشمن از هر حربه ای علیه انقلاب اسلامی ایران استفاده می کند، که امروزه نیز در باب معیشت در تنگاه قرار گرفته ایم که می طللبد مسئولین تنبلی، خستگی و دروغگویی را کنار بگذارند و با ورود جهادی به میدان و توجه به ظرفیت های داخل، بحث معیشت را مدیریت کنند.

حجت الاسلام و السملمین بامری اذعان کرد: آیت الله سلیمانی حدود 18 سال در استان سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی فقیه در بحث وحدت به خوبی عمل کرد و این شخصیت دارای برکاتی همچون علم، معرفت و اخلاق بود.

وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین مقامی از چهره های علمی و صاحب فضل در روزهای گذشته به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان معرفی شد که وی از شخصیت های پا به رکاب ولایت است و امید می رود که با فضل، تدبیر، حوصله و بصیرت سیاسی تمامی اقشار استان را در کنار هم جمع و گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را محقق سازد.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به گرانی اجناس و تفاوت قیمت کالاهای مشابه در فروشگاه های سطح شهر، خاطر نشان کرد: پس از تذکرات لازم به مسئولین مروبطه در جلسات مختلف، انتظار می رفت که نظارت ها با جدیت بیشتر انجام شود.

 حجت السلام و المسلمین بامری گفت: افرادی که مسئول نظارت بر بازار، پمپ های بنزین، تأسیسات گازمایع در شهرستان هستند، پاسخ خدا و بندگان مظلوم خداوند متعال را چگونه می دهند؟

وی خاطر نشان کرد: اگر نمی توانید مسئولیت خود را به خوبی ایفا کنید، چرا مسئولیت را غصب کرده اید در زمانی که در جنگ اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم، تنبلی می کنید؟

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: علت چیست که نظارت بر بازار ندارید؟ آیا گرفتار مافیا شده اید؟ اگر به وظیفه خود به خوبی عمل نمی کنید باید پاسخگو مردم، خون شهدا و انسان های مجاهد در راه خداوند را بدهید.

 حجت اسلام و السملیمن بامری خواستار ورود مقام های انقلابی به این موضوع شد و خاطر نشان کرد: اگر وضع به همین روال ادامه یابد در روزهای آینده لیست مسئولین خوانده و علیه آنها شعار خواهیم داد.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار می رود مسئولین نظارتی با نظارت و برخورد قانونی مشکلات گرانی در شهر را حل کنند.

انتهای پیام/الف.د
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 13749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *