شبی که داوران عصر جدید روی خوش نشان ندادند/ ناکامی شرکت کنندگان در رسیدن به فینال + فیلم

19 فروردين 1398 ساعت 11:22

بیست و دومین برنامه تلویزیونی عصر جدید با حضور شرکت‌کنندگان مختلف روی آنتن شبکه سه سیما رفت.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در قسمت بیست و دوم برنامه عصر جدید مخاطبان و داوران شبی متفاوت را شاهد بودند. 
این برنامه با اجرای احسان علیخانی، با هدف استعدادیابی جوانان در عرصه‌های مختلف هنری، سرگرمی و ورزشی ساخته می‌شود و رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی چهار داوری هستند که با رأی خود به شرکت کنندگان، زمینه حضور آنها در مرحله فینال این رقابت ها را فراهم می کنند.
شبی که داوران عصر جدید روی خوش نشان ندادند/ جدال علیخانی با یکی از داوران +فیلم
علیخانی در ابتدای برنامه درباره جنگیدن دهه شصتی‌ها برای ثبت استعدادهای خود صحبت کرد و گفت: دهه شصتی‌ها با حداقل امکانات برای نشان دادن استعداد خود تلاش کردند. در نیمکت های مدرسه ها سه نفری نشستن و با تلاش و زحمت به صندلی دانشگاه رسیدند.
وی ادامه داد: در آن دوران اگر کسی که کار خبر می کرد می گفتند شیطنت می کند و کسی که به هنر علاقه‌مند بود دلقک بازی معنیش می‌کرد. باید درباره استعداد و توانایی بچه هایمان صحبت کنیم. برخی ها بدون هیچ دانش و تخصصی با مسخره کردن به توانایی بچه ها به آسیب می رسانند.
در ادامه داوران درباره مسیر حرکت خود صحبت کردند و  نونهالی گفت: من در مدرسه ژاندارم تحصیل کردم و تئاتر کار می کردم، البته که خانواده‌ام مخالف این موضوع نبود و من به مسیر بازیگری حرکت کردم.
عظیمی نژاد نیز گفت: هر دو پدر بزرگ من موزیسین بودند و نگاه هنرمندانه آنها من را به این مسیر سوق داد، البته از مادرم سخت‌کوشی را یاد گرفتم.
بشیر حسینی عنوان کرد: دبیرستان ریاضی خواندم و در دانشگاه حقوق، اما تصمیم گرفتم دکترای فرهنگ و ارتباطات بخوانم و دغدغه‌ام سواد رسانه ای است.
امین حیایی گفت: از دوران کودکی به ورزش و هنر علاقمند بودم و در آن دوران با بچه ها گروهی داشتیم و کار می کردیم اما در دوران سربازی حرفه ای تر کار کردم و در این مسیر قدم برداشتم.
حامد نصر آبادی اولین شرکت کننده عصر جدید بود او در حوزه پانتومیم در این مسابقه شرکت کرد اما با رای منفی داوران همراه شد و بشیر حسینی درباره رای منفی خود گفت: به نظرم پانتومیم بازگشت به عقب بود اتفاق خاصی رخ نداد تا من را متقاعد کند چراغ را سبز نگه دارم.

 
 
 
 
00:0002:03
 
کد ویدیو
دانلود
در اولین بخش مسابقات نصرآبادی شرکت‌کننده اول سه چراغ قرمز را از داوران دریافت کرد. 
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
همچنین در دومین بخش محمد جواد لطیفی در حوزه خوانندگی شرکت کرد که اجرای ضعیف او با رای منفی داوران همراه شد.
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
گروه پرواز سایه‌ها شش نفر از شرکت کننده بخش سوم مسابقه عصر جدید بودند که در حوزه نقاشی شرکت کردند، آنها تصویری از مرحوم خشایار الوند را طراحی کردند، اما داوران دو رای منفی به این گروه دادند.
 
 
 
 
00:0001:05
 
کد ویدیو
دانلود
عظیمی نژاد در پاسخ به رای منفی خود گفت : من با الوند کار کردم، اما هیچ وقت چشم اش کج نبوده و خیلی با تصویر واقعیش تفاوت دارد.
حیایی هم به خاطر تفاوت چهره اصلی با طراحی گروه نقاشی،  به آنها رای منفی داد.
ابوالفضل مرادی چهارمین شرکت‌کننده عصر جدید در حوزه شعبده بازی شرکت کرد اما با اجرای ضعیف خود با چهار رای منفی داوران مواجه شد. 
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
نونهالی در پاسخ به رای منفی خود اظهار کرد: شعبده بازی باید بی‌چون و چرا باشد، اما همه اجرای شما چون و چرا داشت.
مهرداد داودی پنجمین شرکت‌کننده این برنامه‌ هم پس از اجرای قطعه ماندگار زنده‌یاد همایون خرم با رای منفی داوران مواجه شد و به فینال نرسید. 
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
همچنین حامد میرمطهری به همراه گروهش ششمین شرکت‌کننده بودند که آن‌ها هم نتوانستند داوران را متقاعد کنند و رای منفی دریافت کردند.
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
هفتمین اجرای شب گذشته هم نتوانست با اقبال داوران روبرو شود و با سه چراغ قرمز به کار خود پایان دادند. 
 
 
 
 
00:0001:04
 
کد ویدیو
دانلود
 
علیخانی در بخش پایانی گفت: برای عوامل برنامه قابل پیش بینی نبود که در بخش ابتدایی و انتهایی من تنها باشم، شاید سخت گیری داوران، جذابیت اجرای گروه ها و استرس ها دلایل نبود فینالیست در این قسمت عصر جدید بود.ولی امشب متفاوت ترین شب عصر جدید رقم خورد.
انتهای پیام/ 


کد مطلب: 13872

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13872/شبی-داوران-عصر-جدید-روی-خوش-نشان-ندادند-ناکامی-شرکت-کنندگان-رسیدن-فینال-فیلم

شستون
  https://shastoon.ir