فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی یک اقدام وقیحانه و ابلهانه بود/ واضح و مبرهن بودن کینه توزی آمریکا نسبت به ایران

23 فروردين 1398 ساعت 14:56

فرمانده سپاه سراوان گفت: آمریکا با قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی در صدد بود تا از محبوبیت این نهاد مردمی در کشور و منطقه بکاهد اما این اقدام وقیحانه و ابلهانه منجر به محبوب تر شدن سپاه شد.


به گزارش شستون، سرهنگ پاسدار محمد پودینه در جمع دانش آموزان سراوانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط آمریکای جنایت کار و ابر شیطان بزرگ جهان، اظهار کرد: سپاه پاسداران خالصانه در خدمت رسانی به کمک در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان در موانع بحران گام بر داشته اند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران حافظان این مرز و بوم هستند و به هیچ احدی اجازه تعرض به خاک میهن اسلامی را نخواهند داد و مقابل دشمنان با تمام قوا ایستادگی خواهند کرد.
 
فرمانده سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا یک اقدام وقیحانه و ابلهانه بود که منجر به پیوند نا گسستنی ملت ایران با این نهاد انقلابی شد.
 
پودینه خاطر نشان کرد: آمریکا خود بزرگ ترین پرورش دهنده تروریست در جهان محسوب می شود که جنایت های وحشتناک و غیر انسانی را در برخی از کشور های مسلمان انجام داده اند و این نیروی های مقاومت بودند که مقابل آنها ایستادند.
 
وی اذعان کرد: کینه توزی آمریکا نسبت به ایران اسلامی بر همگان واضح و مبرهن است و به همین دلیل سپاه پاسداران که از بدنه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است را در لیست گروه های تروریستی قرار می دهد تا از محبوبیت این نهاد مردمی در ایران و منطقه بکاهد اما این اقدام خنده آور آمریکا منجر به محبوب تر شدن سپاه شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 13910

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13910/قرار-دادن-سپاه-لیست-گروه-های-تروریستی-یک-اقدام-وقیحانه-ابلهانه-واضح-مبرهن-بودن-کینه-توزی-آمریکا-نسبت-ایران

شستون
  https://shastoon.ir