پشت شادی بعد از گل استقلالی‌ها چه بود؟

24 فروردين 1398 ساعت 12:11

تیم فوتبال استقلال در بازی روز گذشته موفق شد تیم سپاهان را با یک گل شکست دهد.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال توانست با گل دقیقه ۹۷ آیاندا پاتوسی طلایی پوشان اصفهان را شکست دهد و دوباره در جمع مدعیان حضور یابد.
پشت شادی بعد از گل استقلالی‌ها چه بود؟
حساسیت جدولی، این بازی را مهمترین بازی هفته نامگذاری کرد، اما مهمتر از جدول حساسیت این روز‌های برخی استقلالی‌ها نسبت به نتایج خوب امیر قلعه نویی است و رقابت او با وینفرد شفر در قالب تیم‌های سپاهان و استقلال از حیث افتخارات قلعه نویی و استقلال در سال‌های گذشته قابل تامل بود.
شفر به عنوان یک مربی حرفه‌ای زیاد به این مسائل توجهی ندارد، اما در استقلال کنونی افرادی هستند که با امیرقلعه نویی رابطه خوبی ندارند و شاید شادی بی حد و حصر استقلالی‌ها پس از به ثمر رساندن گل پیروزی برابر سپاهان به همین دلیل بود.
اختلافات گذشته و کری‌های این روز‌ها در فضای مجازی شادی آبی‌ها را به مدل خاصی ترسیم کرد که اگر خوشبینانه به این موضوع بپردازیم باید گفت شاید گل دقایق واپسین دلیل این شادی بود و هیچ اتفاق دیگری در این موضو ع دخیل نبود.
قلعه نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و به نظر می‌رسید در آن شرایط شادی غیر طبیعی کمی دل او را به درد بیاورد هر چند که فوتبال حرفه‌ای است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13918

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13918/پشت-شادی-بعد-گل-استقلالی-ها

شستون
  https://shastoon.ir