نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شعبان، ماه صلوات بر محمد و آل محمد است/ قرآن کریم سفره خداوند متعال در ماه رمضان است

27 فروردين 1398 ساعت 8:43

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در جمع مردم سراوان گفت: قرآن سفره خداوند متعال در ماه رمضان است که توصیه می شود در این ماه تا جایی که ظرفیت در انسان وجود دارد، از ان سفره بهترین بهره را ببریم.


به گزارش شستون؛  حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی شامگاه روز گذشته در جمع مردم سراوان با اشاره به اینکه ماه رجب ماه استغفار و دعا است، اظهار کرد: ماه شعبان نیز با دعا و استغفار همراه است اما صلوات بر محمد و آل محمد از اعمال این ماه نیز محسوب می شود.

 وی افزود: صلوات شعبانیه یکی دیگر از دعاها و مناجاتی است که در ماه شعبان و در نماز ظهر تأکید شده که انجام شود.
 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امید است بتوانیم در ماه رمضان و ضیافت الهی  و ضیافت معنوی که خداوند تبارک و تعالی در این ماه برای بندگان خود قرار داده بهترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام محامی اذعان کرد: سفره ای که در ماه رمضان پهن شده، سفری معنوی (قرآن) است که در شب های قدر ماه رمضان نازل شده است.

وی با بیان اینکه قرآن، سفره خداوند متعال است که از این سفره تا جایی که ظرفیت داریم، با استفاده کنیم، تصریح کرد: شرط استفاده از قرآن کریم، طهارت روح است و حقیقت قرآن نصیب افرادی می شود که طهارت و روح پاک داشته باشند.

لازم به ذکر است، غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با مولوی ارباب امام جمعه موقت شهرستان، بازدید از حوزه علمیه خواهران شهرستان از دیگر برنامه های شب گذشته نماینده ولی فقیه در شهرستان بوده است.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 13948

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13948/شعبان-ماه-صلوات-محمد-آل-قرآن-کریم-سفره-خداوند-متعال-رمضان

شستون
  https://shastoon.ir