800
۱

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراوان/ لوح دانش آموختگی به دانش آموزان به صورت نمادین اهدا شد+تصویر

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراوان در روستای دریدر برگزار شد.
برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراوان/ لوح دانش آموختگی به دانش آموزان به صورت نمادین اهدا شد+تصویر
به گزارش شستون، جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراوان با حضور بخشدار بخش بم پشت، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی سراوان و جمعی از علما و مردم منطقه در روستای دریدر برگزار شد.
 
 در این جشن30 نفر از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی سراوان با لباس سنتی بلوچی به همراه 36 نفر از  دانش آموزان با همان لباس که توسط دانشجویان تهیه شده بود ( هر دانشجو  برای یک دانش آموز کم بضاعت لباس و کفش تهیه کرده بود ) به همراه کلاه های فارغ التحصیلی، مراسم دانش آموختگی خود را در بخش مرزی بم پشت و روستای دریدر به مرحله اجرا در آوردند.
 
 در این جشن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی روستاهای اطراف روستای دریدر نیز مانند دانشجویان به صورت نمادین لوح دریافت کردند.
 
همچنین در حاشیه جشن دانش آموختگی کارگاه سفال سازی زنده  توسط بانوان دایر  و در گوشه ای دیگر کارگاه زنده صنایع دستی و طب نان و حلوای سنتی در حال اجرا بود که زیبایی دو چندانی به مراسم داده بود.
 
 لازم به ذکر است به ۵۰ نفر از دانش آموزانی که در مراسم هنرنمایی کردند، با اهدای بسته های لوازم التحریر توسط جمعیت هلال احمر قدر دانی شد.










انتهای پیام/الف.د
 
 
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 14010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *