800
۰

ظریف: به دولت آمریکا پیشنهاد مذاکره نداده‌ایم

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس، گفت تهران به دولت آمریکا پیشنهاد مذاکره نداده است.
ظریف: به دولت آمریکا پیشنهاد مذاکره نداده‌ایم
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس، گفت تهران به دولت آمریکا پیشنهاد مذاکره نداده است.

هنگامی که مجری برنامه «Face the Nation» شبکه خبری «سی‌بی‌اس‌نیوز» به ظریف گفت که او به دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا پیشنهاد مذاکره داده، ظریف سخنانش را قطع کرد و گفت: «ما پاسخ دادیم... ما در واقع به پیشنهادی که آن‌ها برای تعامل داده بودند پاسخ دادیم و منتظر جواب هستیم.»
ظریف در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌بی‌اس»، در سخنانی که احتمالاً به مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا در سال ۱۳۹۴ اشاره داشت یادآوری کرد که دو کشور پیشتر با یکدیگر مبادله زندانی اجام داده‌اند.
او گفت: «بسیار خوب؛ ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم. ما این امکان را داشتیم که برخی از ایرانی‌هایی که در زندان‌های آمریکا بودند یا در این کشور تحت تعقیب بودند را آزاد کنیم. آن‌ها را از این وضعیت خارج کردیم و بعد برخی از اتباع ایرانی-آمریکایی که در ایران زندانی بودند، آزاد شدند.»
انتهای پیام/
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 14028
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *